וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: נקמתו של חזי חיים

30.1.2017 / 6:55

ביום שאחרי החזרה השערורייתית, רשימות החיסול נפתחו. חזי סימן מטרות ויצא לסגור חשבונות עם עדן ואנדל. אורנה מצאה פרשנות חדשה לשמירת נגיעה, שני הופכת פתאום לכוח משמעותי בבית, אנדל שומר את המטלית הלחה כנשק היום הדין, ואיך עידו רוזנבלום הסתבך עם יונית?

החדשות

1. אחרי שקטלנו את ההפקה שהחזירה את הדיירים שהודחו, ואחרי שהוגשה תביעה ייצוגית על אלפי ההודעות שהלכו לפח, צריך להגיד את האמת - סוף סוף קיבלנו פרק שבו אף אחד לא נשאר נקי: חזי התלכלך, שם התפוצץ, מאנדל יצא הדומרני ואפילו שמוליק, אלוהים עדי, שמוליק פתח את הפה. ועוד פעמיים. כל הג'יפה של התכנית החלה לצוף, הרבה בזכות מונית הרפש, והמתמודדים זרקו כל כך הרבה בוץ עד שבשלב מסוים נאלצתי להתכופף. למעשה חצי מהפרק אתמול היה שידורים חוזרים של קטעים שכבר ראינו, הפעם עם תגובות של הדיירים - שזה בסדר כי התרגלנו כבר שלפחות חצי שעה מכל פרק מוקדשת לכלום. מה שכן, חמימו לפחות הבין סוף סוף מה קורה סביבו בחודש וחצי האחרונים. בכלל, הקטעים עם חמימו בתכנית הם כמו סט סבונים שאתה קונה לחברה שלך בללין: פילר שאף אחד לא צריך אבל גורם לחיוך עד לריב הבא.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נחוץ כמו סבון ריחני/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. חזי שלנו בא טעון. עם רשימות חיסול בכיס האחורי הוא עבר אחד אחד. קודם כל עדן. בשידור חי קיבלנו את זריקת העונה כשהודיע לעדן שהחליט "לקחת צעד אחורה, פיקס?". לא ידעתי מה היה משפיל יותר, זה שהשליך את עדן לפח, או הפרסומת לבנק איגוד עם רושפלד שמביך את עצמו ומדבר לדג מצוייר. חזי נעלב כשראה את עדן "ממשיכה הלאה". מסכן, בטח חשב שזה יהיה לנצח. אבל הילד כנראה עשה שיעורי בית והבין שכדאי לו לשמור את הזוגיות על אש נמוכה, אולי כדי לתת לצופים שעוד נשארו לתוכנית סיבות טובות להשאיר אותו בבית. עדן היקרה לליבי נשברה לרסיסים, אבל אל תדאגו, אין כמו מטאטא המכשפה של שני כדי לאסוף את השברים. אחרי שחיסל את עדן, עבר חזי למטרה הבא: אנדל.

קרבות בין שני גברים על בחורה מפרנסים חנויות פרחים, חוקרים פרטיים וכלי נשק מאז האדם הקדמון, ואכן הקרב הזה הוציא את המיטב מהשניים. מצד אחד חזי ("אתה עפיפון בלי חוט") חיים, ומצד שני אנדל ("מי בכלל סופר אותך") קבדה. מזל שנגמר הכסף לסיגריות, אחרת חזי עוד עלול היה לקבל פאקט במצח. "אל תשים אותי במצב טיפש", מטיח אנדל בחזי, כשהוא מתכוון מן הסתם למצב שבו הטלפון משמיע צלילים של חמימו. העניין עם אנדל במשולש הזה הוא שלמרות שזו הייתה ההזדמנות שלו לזכות בלב הבחורה, הוא כל כך פחדן לעשות צעד לכיוונה ותקוע במצב הידיד שנותן לה עצות איך להחזיר את חזי. ואולי זו העצלנות המפורסמת שלו, שאם הייתה ענף ספורט הוא כבר היה עם 7 מדליות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אנחנו מרגישים ממש רגועים פתאום/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. ואם יש מצווה שאפשר להגיד שהלכה לעולמה פלוס קדיש בעונה הזאת, זו שמירת נגיעה. אורנה סיפרה שהיא שומרת, אבל מה היא הדחה מבויימת אם לא תירוץ להתחבק עם דן. תהילה מבקשת מהגברים לא לגעת בה, אבל לא מפספסת הזדמנות. אלוהים רואה הכל, בנות, כל נגיעה זה מינוס מצווה. אצל תהילה המצב עוד סביר, במקרה של אורנה גם התבצרות בבית הכנסת לא תעזור. תהילה כמובן נכנסה אל הבית רק כדי לעשות מעשים טובים, ומספרת לדיירים שיש ילדים קטנים בבית ולכן אסור לדבר כמו שאביחי מדבר, פויה. יש לו מזל שהיא נרתמה לעזור לשמוליק לחצות את מעבר החציה שהוקם בחצר, אחרת הוא עוד היה שומע ממנה. תורה? מצוות? בספר הפרשנות שלה כתוב: לפני עיוור תציב תהום. במהירות של 180 קמ"ש היא דרסה את אביחי ועל הדרך גרמה לתאונה חזיתית. מונית שמופיעה במערכה הראשונה, כידוע, תופיע גם גם בפרק 14. מי שהודחה אחרי שני פרקים ולא הבינה את הרמז, תצא מחיינו שוב בקרוב. בעצם, למה לחכות? שמישהו יזמין גרר וייקח אותה שוב לג'פאניקה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אם אני רק נוגעת ובורחת, זה לא נחשב/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. מה שכן, אביחי מבין שהוא בבעיה קשה. "מי אלה, כמה קריקטורות לשבועיים שלושה", הגדיר את המודחים ששבו, אבל מי שמסתבר כברווז של דודו גבע זה דווקא הוא. לא שזה מפריע לו. להיות על הכוונת של חזי ותהילה זה מצב לא רע עבורו, כל עוד שניהם לא יצלחו את ההדחה הקרובה. הבעיה הגדולה שלו היא שני - מהמכשפות שאפילו אמא של דודו אהרון פחדה ללכת אליהן - שקיבלה חיזוקים מהמודחים שהיו בחוץ ומעודדים אותה להמשיך. אין לי אלא לקוות שכשייצאו מהבית, הם יישפטו בהאג ויישבו כולם על אותו ספסל נאשמים. במקרה של שני, הגליה נראית לי כמו עונש מינימום. בינתיים היא עוד מספיקה לפתח תיאוריות קונספירציה כאילו האח הגדול תכנן באופן מניפוליטיבי את הקטע שלה מתהלכת מעל הבריכה, בזמן שאורנה ודן בנסט. תיכף היא גם תספר לנו מי באמת רצח את רבין. יגאל עמיר עלק. זה מה שהשב"כ רוצה שתחשבו. סתם שאלה, לאביחי היה אליבי? תבדקו את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכון שכיף לנו ביחד? נכון? נכון?/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. שמישהו יתקשר למשטרה דחוף! מסתובב פה בן אדם מטורף עם מטלית לחה שמוחק דברים מלוח התקציב! זה עלול להיגמר באסון, הוא עוד עלול לנגב עם זה אבק!. במקרה של אנדל, מרוב שהוא לא עושה כלום בבית, מישהו יצטרך לצייר לו מפה לארון של חומרי הניקוי. אבל אנדל בא מאשדוד, שם כל אדם שלישי הוא או משלם פרוטקשן או שהוא חרדי. ומה רע כל כך בתפריט של אנדל? מנה ראשונה - בלינצ'ס עם בדלים של נובלס, מנה עיקרית – עוף ממולא באל אם לייט, ולקינוח – עוגת ווינסטון בחושה. ככה זה אצל אנשי עקרונות. הכבוד שווה יותר מהכל. כלומר, הכבוד שווה בסוף ל-2 חבילות טבק, אבל דברו יפה כי חבל שהוא ישלוף עליכם מטלית, כן? דווקא יש לכם פנים יפות. ומכל האנשים, פתאום כוכב מתחילה לתת לאנדל נאומים נגד אלימות. טוב שלא צעקה שאלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה. גברת, ראית פעם את שם רעב? כשהוא רעב, כרסום בדמוקרטיה זה מנה ראשונה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תגידו, יש משהו לנשנש?/מערכת וואלה!, צילום מסך
seperator

ליין ווינר

לראשונה אביחי יוצא מהרשימה. שני מתחזקת, ויחד איתה אנדל וגם מעיין שכבר מזמן לא הערת שוליים בבית. בדרך החוצה: תהילה. יש מצב שטראמפ מוציא צו נשיאותי גם נגדה?

WTF

פתאום, באמצע הריב של שם ואורנה, גילינו שבשבתות הרבנית מבקשת מתאלין לפתוח עבורה את המקרר, כנראה כדי שלא תדליק בעצמה את האור. אז נכון שהיא עוברת על מצוות 'תגידי, את שפויה?' אבל כתוב בתורה במפורש: "כל אישה ובת - צריכה טראנסית של שבת" (תהילים, פרק וד"פ פסוק ז').

פסוקו של יום

"החלום שלי זה מגישת חדשות" – אביחי מספר דווקא לעידו רוזנבלום על הפנטזיות שלו, בתגובה לפלירט העצבני שהיה לנהג המונית עם מעיין. מילא אביחי, שעוד חי בסרט שמתחת לשולחן מגישי החדשות לא לובשים כלום, אבל עידו, להתפרפר מאה מטר מהאולפן של יונית בנווה אילן? הערב בחדשות, פרסום ראשון: מישהו כאן ישן הלילה על הספה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונית, תשלחי לפה את רוני דניאל. מהר/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסטר הרשמי של "החבר'ה הטובים 2"/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נכון האח הגדול, עכשיו תחזיר גם לנו את הכסף/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בואו נשחק את משחק השקט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין מספיק מצוות בעולם שימחקו לך את זה, אביחי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully