וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרעפסים, שימי תבורי ורה"מ אלאור אזריה: יום צילומים הזוי עם כוכבי ארץ נהדרת

12.2.2017 / 11:00

אייל קיציס מסביר שאי אפשר בעונה החדשה בלי דמות של אלאור אזריה ולא שולל כניסה אפשרית שלו לאח הגדול ולראשות הממשלה, ראובן בתגובה ראשונה ובלעדית לבחירות בארה"ב, וגם פליטת פה מצחיקה במיוחד של אלי פיניש. רגע לפני העונה ה-14, בילינו קצת עם חברי הקאסט. צפו

צילום: עידו שחם | עריכה: רן צימט

לכוכבי ארץ נהדרת מצפה מן הסתם עונה עשירה במיוחד: בחירתו של הנשיא טראמפ, משפט אלאור אזריה, פרשיות ראש הממשלה נתניהו ועוד ועוד כיד הדמיון הרחבה של 2016-2017. לפני שהם מפשילים שרוולים וחוזרים בשבוע הבא למסכים שלנו, תפסנו אותם ליום צילומים הזוי במיוחד בלונה פארק תל אביב, שם עסקו בהכנת הפרומו החדש.

בפס הקול: שימי תבורי. מ"אלירן שלי", דרך "תני לי" ועד הסינגל הטרי "יהודית", ואפילו הכלאה משונה של שניים מהם בו זמנית, בביצועו של אלי פיניש והחבורה. לצד הגרעפסים (מתוך התחשבות בצופים חסכנו את אחד מהם בעריכה) את מבול האקטואליה כמובן שלא הנחנו בצד, וזכינו לקבל תגובה ראשונה של ראובן לבחירות בארצות הברית ופרשיות נתניהו. "אני הצבעתי טראמפף (הטעות במקור)", הוא גילה בלעדית.

מריאנו אידלמן ועלמה זק, הלא הם בנימין ושרה נתניהו בתכנית, לא דואגים מהשימוש בפרופס שכנראה ילוו אותנו בחודשים הקרובים – סיגרים ושמפניה ורודה. "אוי נכון עם השמפניה. זורמת, רוצה שיביאו לי אמיתי, אני דורשת", סיפרה לנו זק, "קצת לשתות בצילומים. מה יש? עונה 14, קצת להשתחרר". ואם כבר ענייני השעה, ניסינו לברר אם אלאור אזריה יקבל דמות בעונה הבאה, וקיציס הסביר לנו שכן: "נראה לך שאפשר בלי?". ומה לגבי כניסה שלו לאח הגדול? "לא יפתיע אותי אם הוא ייכנס לאח הגדול, ו-15 שנה אחר כך יהיה ראש הממשלה. הכל יכול להיות", צחק קיציס. ואל תפספסו את פליטת הפה המצחיקה במיוחד של אלי פיניש בנושא. צפו למעלה בכתבה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully