וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי קושניר כפי שעוד לא ראיתם. צפו בסרטון הנדיר

16.2.2017 / 13:53

הילד שמשתתף באופן פעיל בדיון בכיתתו הוא לא אחר מאבי קושניר הצעיר, שניחן כבר אז ברהיטות לשונית מרשימה. צפו בקטע מתוך שידורי הטלוויזיה החינוכית בסוף שנות השישים

צילום מסך

(הסרטון באדיבות "חינוכית דיגיטל")

אנחנו מכירים אותו מ"החיים זה לא הכל", מ"אלכס חולה אהבה", מ"מטאליק בלוז" ומכל כך הרבה סדרות, סרטים והופעות תיאטרוניות בעשורים האחרונים, אבל לראות אותו בגיל בית ספר יסודי – ובכן, זה קצת פחות. אם לשפוט לפי הקטע הבא שצולם עבור הטלוויזיה החינוכית אי שם בסוף שנות ה-60', נראה שכבר אז ניחן קושניר ברהיטות לשונית מרשימה.

הקטע שאותר במסגרת תהליך הדיגיטציה בארכיון החינוכית צולם בשנת 1969-1970, לא שודר ב-40 השנים האחרונות, ואף לא ברור לחלוטין אם אי פעם שודר. מדובר בקטע מתכנית של אלה בר גיא, שצולמה בתוך כיתה עם תלמידים ומורתם. בקטע נראים התלמידים והמורה מנהלים דיון לאחר שצפו במשדר העוסק בנושא קבלת החלטות.

הילד אבי קושניר מספק כבר אז אבחנה שנראית מחכימה ורהוטה במיוחד, וגם קצת נאיבית, בכל הקשור להעמדות פנים של ילדים. "לפי דעתי ילד לא יעשה את עצמו חולה בקשר לעניין כזה שהוא רציני", אומר קושניר הצעיר, "והוא לא יהיה חולה בזמן שיש לו מבחן". ומה יש לו לומר על תגובות של מורות לכך שאחד מילדי הכיתה מצייר אותן? צפו למעלה בקטע.

לצפייה בתכנית המלאה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully