וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלומי שבת: "הנשיקה של מירי וריטה הייתה צריכה בעצם להיות איתי"

19.2.2017 / 13:37

שלומי שבת מסביר למה נכנס להלם מהנשיקה של ריטה ומירי, שלומית מלכה מספרת מתי בדיוק היא התחילה ליהנות מהתפקיד, ומיכאל אלוני חושף מי הפייבוריט שלו בתכנית. יצאנו לאחורי הקלעים של "דה וויס"

צילום: שי מתניה | עריכה: עמרי מלכה

ב"דה וויס" מתחממת התחרות שנמצאת כעת בשלב ההופעות החיות. לתכנית ששודרה אמש (שבת) בערוץ 2 הצטרפו כאורחים גם אמיר דדון, עומר אדם, אליעד, ולהקת היהודים, שצוותו כל אחד לאחת מהקבוצות השונות של המנטורים, ואף ביצעו כמה שירים עם המתמודדים. לעומר אדם זה הזכיר במעט את ימי כוכב נולד. "זה מחזיר אותך באיזשהו מקום לעבר. והלחץ של חזרות ו'תסתכל לפה, ותסתכל לשם'. כן, זה מחזיר אותך לאיזשהו מקום אבל מקום כיף", סיפר לוואלה! תרבות.

עבור המנחים מיכאל אלוני ושלומית מלכה, העובדה שמדובר כעת בשידורים חיים רק מוסיפה לכיף. "אני חושבת שהתחלתי ליהנות מכל הדבר הזה רק עכשיו בלייבים", סיפרה שלומית מלכה על תפקיד המנחה, אותו היא מבצעת העונה לראשונה, "זה אנרגיה מטורפת, זה אדרנלין, זה פידבק מידי – זה הרבה יותר כיף".

מיכאל אלוני, מנגד, הסביר מה היה לו קשה בלהגיש לצדה של מלכה. "לפעמים אני מתבלבל. כי אני כזה 'שלומית מה את חושבת?', ואני מסתכל עליה ואני 'וואו, מה זה הדבר היפה הזה?' ואז אני כאילו שוכח מה אני אמור להגיד".

ואיך אפשר בלי לקבל משלומי שבת תגובה לנשיקה בין מירי מסיקה וריטה, זאת שתפסה אותו בפרצוף מופתע בשבוע שעבר? "הופתעתי, כי אני לא רגיל, זה לא מובן מאליו הקטע הזה ששתי נשים מתנשקות, אבל זה בקטע ספונטני ובקטע אהבה כזה, ומירי באמת אוהבת את ריטה ומעריצה אותה, וגם ריטה מאוד אוהבת את מירי. אני מאוד אוהב את שתיהן, אבל הנשיקה הייתה צריכה להיות בעצם איתי".

צפו למעלה בקטע המלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully