וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה למועמד הישראלי: הפלסטיני ניצח בגמר "ערב איידול"

25.2.2017 / 19:52

אחרי קרב צמוד ומותח, המועמד הפלסטיני יעקוב שאהין זכה בגמר הגדול של "ערב איידול" - ריאליטי השירה הפופולרי ביותר בעולם הערבי. הוא גבר על המועמד הערבי-ישראלי אמיר דנדן ועל מועמד תימני

יעקוב שאהין בערב איידול. youtube, צילום מסך
ניצחון גדול. שאהין/צילום מסך, youtube

חגיגות-ענק בבית לחם: אחרי קרב צמוד ומותח בגמר "ערב איידול" - ריאליטי השירה הפופולרי ביותר בעולם הערבי שנערך (שבת) בביירות - זכה המועמד הפלסטיני יעקוב שאהין בתחרות. שאהין גבר על המועמד הערבי-ישראלי אמיר דנדן (שהוצג בתחרות כ"פלסטיני") ועל המועמד התימני עמאר עזאכי. מאות מיליוני בני אדם צפו בגמר שהועבר בשידור חי ברשת הטלוויזיה הלבנונית MBC.

בדיוק כמו בשלב חצי הגמר, עשרות אלפי בני אדם הגיעו למג'ד אל-כרום, היישוב שממנו יצא דנדן, לכסוס יחד ציפורניים ולצפות בצוותא בגמר. אלא שבסופו של דבר הרבבות התאכזבו לגלות שהמתמודד הפלסטיני ניצח. מנגד, בבית לחם, שם התקיימה צפייה משותפת גם כן בגמר - נרשמו חגיגות גדולות.

יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן נפגש אמש עם דנדן ושאהין ובירך אותם לקראת הגמר. שאהין חולם ללכת בעקבות מוחמד עסאף, הצעיר מרצועת עזה שזכה בריאליטי בשנת 2013 ומאז הפך לכוכב בינלאומי ענק שמופיע בכל העולם. הוא ומשפחתו אף עזבו את הרצועה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
אמיר דנדן מהתכנית ערב איידול. youtuebe, צילום מסך
כמעט. דנדן/צילום מסך, youtuebe

על אף האכזבה הישראלית, זו לא הפעם הראשונה שבה היישוב מג'ד אל-כרום מצליח לשלוח נציג לגמר ריאליטי השירה המצליח ביותר בעולם הערבי. הצעיר הייתם חלאילה הגיע לגמר בעונה השלישית של "ערב איידול" בשנת 2014 אך הפסיד בגמר לצעיר סורי, חאזם שריף.

חלאילה גרם לסערה קטנה במהלך התוכנית לאחר שביצע שיר של המשורר הלבנוני סעיד עקל, שנודע כמי שהתבטא בעד פעילות ישראל נגד הפלסטינים במלחמת לבנון הראשונה. חלאילה לא היה הנציג הישראלי היחיד בעונה זו. המתמודדת מנאל מוסא מדיר אל-אסד הודחה בשלב מוקדם והצהירה עם הדחתה: "אני פלסטינית והדם שלי פלסטיני". חלאילה ומוסא זכו לתמיכה בקרב הציבור הפלסטיני ובנו של יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן אף ישב ביציע הצופים בגמר העונה.

השופטות אחלאם וננסי עג'רם מתוך ערב איידול. youtube.com, צילום מסך
הזמרת הנודעת אחלאם, אחת השופטות/צילום מסך, youtube.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully