וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האח הגדול: איך אומרים החבר'ה? דן ואורנה כבר לא

20.3.2017 / 6:58

יורם זק הצליח להרוס רגע מרגש של שני עם עוד גימיק מטופש, אורנה ושני מציגות את השלום המסורתי ששומר על כולם לפני הגמר, חמימו מוכיח שהוא יודע לכתוב ואפילו לשרון גל יש רגשות, מסתבר. וגם: מי הפייבוריטים של דידי הררי ואליקו?

צילום מסך

1. אורנה צדקה, באמת טוב להודות לה'. קודם כל, על כך שתכניות הרדיו של האח הגדול לא מושמעות ברדיו באמת, אחרת מספר תאונות דרכים שנגרמו מהירדמות על ההגה היה מזנק. אבל סך הכל המצב באמת לא רע: הזוג הכי מוזר של העונה, דן ואורנה, בדרך לפרק חבילה ולעומת זאת, שני ואורנה עוד שנייה הופכות לזוג החדש של הבית, אם יקבלו חותמת כשרות של הרבנות כמובן. 9 ימים לפני הגמר ומה שהחל כשרון גל ועוד 11, הופך מהר מאוד לשמונה נגד שרון גל. מה עושים כדי לחמם את העניינים? שולחים כמובן עוד מסוק בעדו עם הכיתוב "מדינה שלמה אוהבת ותומכת בך". עומר, מצידו, בטוח ששרון הזמין מראש את המסוק ושהכל משולם מראש. ככה גם השכר טרחה של יורם שפטל, לא? יכול להיות שגם לחברת מסוקים שרון שילם בצ'קים דחויים? האמת חכם, ידע שיביא את המיליון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני עוזבת אותך, יוצאת מהארון וחוזרת בתשובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

2. מה שפקס אחד יכול לעשות. זה מדהים כי אתה אשכרה שולח דף במקום אחד ומקבל אותו במקום אחר, מה עוד ימציאו, מחשבים שמדברים ביניהם?! פקס אחד מומצא שכתב איש הפקה שקרא לעצמו "ליעד" מצליח לגרום לפרידה בין אורנה לדן. באותו הרגע לא ידעתי אם לקרוא לפודיאטריסט שיבדוק האם מרוב חיכוכי הרגליים דן באמת נדבק באקזמה, או לאורטופד שיבדוק איך אדם בגילו של דן מצליח לחיות כל כך הרבה שנים בלי עמוד שדרה. זה התחיל בשירה של אורנה, שאם הייתה מושמעת בגמר דה וויס, בוודאי הייתה גורמת לאסון כשהקהל מבקש להימלט מהאולפן.

טוב להודות ל-ה'? מסכן, מה הוא עשה לך שהוא צריך לשמוע את זה? איפה אלוהים היה כשאורנה שרה? אלא שאז פתאום מגיעה השאלה מליעד. בטח ליעד, הוא חשב על השאלה למה אורנה כל כך קנאית לגמרי לבד. סליחה, מה בדיוק טיב היחסים בין הליעד הזה לבין דן, אם הוא קרא לו בשלב מסוים "ליעדי"? נדמה לי שזה מה שבאמת צריך להטריד את אורנה, שבתגובה לובשת את השמלה ההיא שלבשה כבר אלף פעם, הולכת לאח הגדול ומספרת לו ש"אני מקיאה מעצמי". דן בתגובה ממלמל משהו בסגנון "זה לא את, זה אני", ואולי סוף סוף מוציא לדרך את ההלוויה לזוגיות ההזויה הזאת. אל מלא רחמים, מחכך קרסוליים.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף קצת זמן איכות עם ליעד/מערכת וואלה!, צילום מסך

3. וכמו גלגולי נשמות, כשזוגיות אחת מועברת לניתוח שאחרי המוות באבו כביר, זוגיות אחרת יוצאת לאוויר העולם, ואורנה ושני נופלות אחת לזרועותיה של השניה כאילו אין צ'חלות בעולם. זה מתחיל מבדיחה של אורנה, ממשיך למחמאה של שני ("ח"ח אורנה" הא הא) ועלול להיגמר בדייט ב"קקאו". אז שלא תהיה טעות – קודם כל, אפילו אייזנקוט כבר לא משתמש בביטוי ח"ח, ומעבר לזה הסכמי שלום לפני הגמר שקופים יותר מהשמלה של אורנה ב"החתול והכלב".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ח"ח על חכמת החיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

4. שאר התכניות, כצפוי, לא היו מתקבלות למשבצת השידור של שלוש בלילה ברדיו ירוחם. נתחיל מזה שחמימו אשכרה ישב וכתב משהו, מה שהוכיח לשמחתי שהוא באמת יודע קרוא וכתוב. אפשר רק לדמיין את אבשלום קור דופק את ראשו בקיר כשהאזין לתכנית של האיש. אצל מעיין הופתעתי לגלות שאין תוכן שיווקי של ד"ר קליין ואילו הפואטיקה של אביחי הייתה כל כך מביכה עד שהתפלאתי שהשיר לא הסתיים במילים "ואז נשבר העיפרון/ וזהו סוף הזיכרון".

אבל היו 2 רגעים אמיתיים אתמול: הראשון של שרון גל, שסיפר בכנות איך מרגיש אדם שנחקר במשטרה על עבירת מין שבסופה נסגר התיק ללא דבר. השני היה של שני, שהחלה לספר על רגע טראומטי באמת בחייה, אירוע קשה ולא פשוט שבו.... הו, זה בדיוק הזמן להרוס משהו מעניין ולשלוח לה פקס מבויים. רגע, אולי זה מסמך מסווג ובהול עם עדכון על התקיפה בסוריה? הודעת התנצלות על המשחק הגרוע ב"פולמון"? לא, סתם גנרית על דן. ברכות יורם זק, הצלחתם להרוס גם את זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה בסדר, גם אין מצב שהיא תבוא ותגיד לך:/מערכת וואלה!, צילום מסך

5. היה מרגש לראות את מעיין מדברת בתכנית שלה, "שירים וחפירות", על הזוגיות עם אביחי. ואביחי צדק, באמת היא נורא אינטליגנטית. רק סתם שאלה: כשאת מאחלת ש"בעזרת ה', שהקדוש ברוך הוא יחזיר לו את הראייה", את מודעת לזה שה' והקב"ה זה אותו אחד כן?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בעזרת השם תצליח לפענח אותו/מערכת וואלה!, צילום מסך

6. אם כבר רדיו, פניתי ל-2 מהחברים הטובים שלי, דידי ואליקו, כדי לעשות ניים-דרופינג כאילו אנחנו מדברים קבוע, ולא בגלל שהם היחידים שהסכימו לענות לי להודעות באמצע הלילה.ביקשתי מהם לקבל עצה טובה לדיירי הבית, ועל הדרך גם לחשוף את הפייבוריט שלהם לגמר. רמז: לא האיש הלא קשור שמסתובב בבית וקורא לעצמו "עומר".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אבל לעומת דידי, צהוב שכמותו, אליקו המלך של הזמר הים תיכוני ושל היקום בכלל עוקב גם עוקב. התפריט לגמר כבר מתוכנן (פיצות), פייבוריט גם (חמימו), והוא ואפילו מפרגן, שלא נדע, לאורנה (!). מה שותים שם בסופי השבוע הלוהטים (נשארו חדרים אחרונים) עם מאור אדרי, החברים של רביבו ודקלה בקלאב הוטל אילת?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ליין ווינר:

הגמר אוטוטו מגיע ומשחרר אותי בחזרה לחיי. מעיין, אביחי וחמימו בפנים זה כבר ברור. אליהם יצטרפו שני ושרון. מה יהיה שם? משולש מעניין בין שני, חמימו ושרון גל. אביחי כבר מזמן איבד את המומנטום מרגע ששרון נכנס לעניינים. אני כידוע תומך נלהב של שרון אבל חמימו נותן פייט של בית שאן סרט מלחמה. בדרך החוצה: עומר כמובן ודן שיחזור לחיק של ליעדי, והשניים יוכלו לחזור ולטייל בפארק הירקון כמו שהם אוהבים.

WTF

לרגע חשבתי שאני מדמיין, אבל דן באמת סיים את תכנית הראיונות, שהייתה גרועה יותר מזו של שמעון ריקלין עם שרה נתניהו, במילים "בום בום צ'קלקה". יש לכם ספק שכשמישהו בחבר'ה שלו מספר בדיחה, דן מוסיף בסוף "סטגדיש"? שהוא מצביע על חבר שלו כשבהופעה של שלמה ארצי משמעים את השורה "יש לי אישה, זאת האימא שלך"? כשהוא רואה ילד קטן הוא מושיט לו את היד לכיף, וכשהילד נותן לו הוא משחק אותה כאילו כואבת לו היד? איך אומר שרון? חנין לג'נין, שם לשכם, דן לסחילנד.

פסוקו של יום

"זה לא שאין לך מזל, אין לך שכל" – אבא של חמימו מפרגן לבנו האהוב אחרי שעבר תיאוריה רק בפעם החמישית. אין לי בעיה שאדם שאבא שלו מעיד עליו שאין לו שכל יזכה בדירה. תכלס הוא חמוד. הבעיה היא שהוא צפוי להתחתן עם יקירתו ואז יבוא דור המשך לבחור. או כמו שאומר התמרור שחמימו כנראה נפל בו בתיאוריה: ילדים בדרך. מצד שני, בימינו אם יש לך דירה, זה לא משנה שאין לך שכל, אין לך גם דאגות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סליחה על ההפרעה שני, פשוט קיבלת פה פקס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בניגוד למה שהיה עד עכשיו, שרק אני דיברתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully