וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה: אסירי הכלא השמור מפנטזים על ניצחון הערבים בבחירות

22.3.2017 / 0:00

"מגידו", סדרה תיעודית חדשה של איציק לרנר שעולה הערב ב-yes דוקו, עוקבת אחר הנעשה בין חומות הכלא הביטחוני מגידו. צפו בקטע מהסדרה, שצולם על רקע הבחירות האחרונות, ובו האסירים משתעשעים במחשבה ש"הרשימה המשותפת" תזכה ברוב המנדטים

יח"צ - חד פעמי

"מגידו", סדרה דוקומנטרית חדשה של הבמאי והמפיק איציק לרנר תעלה היום (רביעי) ב-21:00 ב-yes דוקו. הסדרה עוקבת אחר הנעשה בין חומות כלא מגידו, אחד מבתי הכלא הביטחוניים הגדולים בעולם. במגידו מעל לאלף אסירים ביטחוניים, רובם מחמאס, הפתח והחזית העממית, ו-300 סוהרים ששומרים עליהם.

לרנר (החתום בין השאר על "כן, המפקדת" ו"שליחי האל") תיעד במשך למעלה משנה את ההתנגשות החזיתית בין סוהרים ישראלים לבין אסירים פלסטינים בכלא. במרכז הסדרה עומדים הסוהר הקשוח גונדר משנה ב??ני תייאר, מפקד הכלא, ועב?ד אל-ב??אס?ט, מנהיג אסירי החמאס בכלא. כל אחד מהם שואף אל החופש הפרטי שלו. הסדרה מתארת את שגרת היומיום מאחורי הסורגים בכלא הנפיץ, שם כמעט מתבטל הדיון האם אם האסירים הם "טרוריסטים עם דם על הידיים" או "אסירים לוחמי חופש".

צפו בקטע מהסדרה, שצולם על רקע הבחירות האחרונות, ובו האסירים מדברים על העתיד הפוליטי של הסכסוך. אחד מהם משתעשע במחשבה הבאה: "מה יקרה אם יהיה נס, והערבים, איימן עודה והמפלגה שלו יביאו 62 מנדטים, ימנו אותו ראש ממשלה?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully