וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמלטו: העונה החדשה של "כתום זה השחור החדש" דלפה לרשת

29.4.2017 / 19:31

חודש ושבוע לפני שהייתה צפויה להגיע העונה החמישית של סדרת הלהיט "כתום זה השחור החדש", מדליפים האקרים עשרה פרקים מתוכה. והם מבטיחים: יש עוד הפתעות בקנה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גנובה. "כתום זה השחור החדש"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ביום שישי בערב, שעון ארה"ב, קיבלה חברת נטפליקס איום פומבי מצד האקרים אלמוניים המתכנים "thedarkoverlord", שטענו כי פרצו וגנו את פרקי העונה החמישית של "כתום זה השחור החדש", שבועות לפני הבכורה הרשמית שלה ב-9 ביוני. הפרק הראשון של העונה שוחרר כבר אתמול בתור הוכחה, ואיתו דרישה של ההאקרים כלפי נטפליקס לסכום כסף מסוים שפרטיו לא דווחו. אם לא כן, הזהיר, ישחרר את כל הפרקים שברשותו. כעת מתברר שנטפליקס ככל הנראה לא עמדה בדרישות. עשרה מתוך 13 פרקי העונה החמישית שוחררו לאתר "The Pirate Bay".

ב"הודעה לעיתונות" כתב ההאקר (או קבוצת ההאקרים): "החלטנו לשחרר את פרקים 2-10 של העונה החמישית של 'כתום זה השחור החדש' אחרי דיונים ארוכים רבים במשרדים בזמן שאלכוהול היה נוכח. שימו לב שישנם 13 פרקים. עם זאת, הקדמנו להשיג את העותקים כך שפוסט-ההפקה עדיין לא הספיק לעבוד על 11-13. אולי נטפליקס תשקול לשחרר את העונה מוקדם יותר, כעת כשהמרצע יצא מן השק?"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האם נטפליקס תיאלץ לשחרר את העונה לפני הזמן?/מערכת וואלה!, צילום מסך

כפי שניתן להבין, את הפרקים הם גנבו מהחברה שמספקת את שירותי פוסט-ההפקה, כלומר מלטשת את המוצר הסופי, דואגת שהסאונד והתמונה יהיו כשורה וכיו"ב, ועל כן סיכוי סביר שהפרקים שנגנבו אינם המוצר המוגמר. על אחד מהם אף מצוין בפירוש: "עבור סאונד".

על פי דברי ההאקרים, בנוסף ל"כתום" הם הניחו את ידיהם גם על תכנים של ערוצים נוספים, בהם ABC, FOX ונשיונל ג'יאוגרפיק. בהודעה נוספת מטעמם מוקדם יותר היום נכתב: "זה לא היה מוכרח להיות ככה, נטפליקס. אתם עומדים להפסיד עוד הרבה כסף מהסיפור הזה מאשר ההצעה הצנועה שלנו ביקשה. אנחנו מתביישים למדי לנשום את אותו אוויר שאתם נושמים. סברנו שעסק פרגמטי כמוכם יראה ויבין את היתרונות של שיתוך פעולה עם ישות כה סבירה ורחמנית כמונו. ולאחרים: עדיין יש זמן להציל את עצמכם. ההצעות שלנו עדיין על השולחן... כרגע".

נטפליקס טרם הגיבה על אירועי היום, אבל לנוכח האיום של ההאקרים אתמול אמרו דובריה, "אנחנו מודעים למצב. האבטחה נפגמה בגוף הפקה הנמצא בשימוש של מספר אולפני טלוויזיה גדולים, והרשויות המתאימות עורבו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully