וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מועדון לילה": גם האישה היחידה בפאנל צריכה להוכיח שהיא גבר-גבר

איימן סיכסק

8.5.2017 / 7:00

למרות השתתפותה של לאה לב בפאנל, נשים הן עדיין רק אורחות לרגע בעונה החדשה של "מועדון לילה" והן מנסות להוכיח שהן גסות בדיוק כמוהם. מי שהרים בסופו של דבר את הפרק אתמול היה טל פרידמן בתפקיד ג'סטין ביבר שסיפק מנת סאטירה שהייתה כה חסרה לתכנית

צילום מסך
על רקע ?חוק הלאום? שאושר באותו הבוקר, ושואף להגדיר מחדש את אופייה של מדינת ישראל, המערכון בכיכובו של טל פרידמן קיבל משנה תוקף, וסיפק מעין נשכנות סאטירית מהסוג שהיה חסר לתכנית

העונה החדשה של "מועדון לילה" (קשת, ערוץ 2) שומרת על שלושת היסודות החשובים ביותר להצלחה שלה: קצב מצוין, כימיה חזקה בין המשתתפים, וטסטוסטרון. כן, גם הפעם רוב המשתתפים היו גברים. כן, גם אני הולך להתלונן על זה. אבל למה למהר עם השבתת השמחה. תיכף נדבר על "מסיבת הנקניקיות" המתמשכת של מועדון לילה, שבה נשים הן לרוב אורחות לרגע. לפני הכול צריך להתעכב על הנקניקייה, סליחה, על הקומיקאי המחונן טל פרידמן, שהרים את פרק הפתיחה בתפקיד ג'סטין ביבר.

ג'סטין ביבר, או גבי בבר בשמו העברי, הגיע לאולפן של "מועדון לילה" כדי להתגייר ולהיקלט בישראל כיהודי. כדי להגשים את המטרה הזו, הוא מוכן לעשות הכול, כולל לבקש מארז טל למהול אותו בעזרת פורס נקניקים. והרי לכם התמונה החשובה ביותר מפרק הפתיחה של "מועדון לילה". על רקע "חוק הלאום" שאושר באותו הבוקר, ושואף להגדיר מחדש את אופייה של מדינת ישראל, המערכון בכיכובו של טל פרידמן קיבל משנה תוקף, וסיפק מעין נשכנות סאטירית מהסוג שהיה חסר לתכנית. הניסיון של ג'סטין ביבר להיות יהודי בכל מחיר, הוא השלב האבולוציוני הטבעי הבא אחרי מה שקרה באותו בוקר בכנסת ישראל.

ברוממה, התחרו ביניהם עושי דברו של ראש הממשלה ואלה שמנסים לעקוף אותו מימין, בניסיון לקבוע מי מהם יהודי יותר. טל פרידמן זיהה את הבלוף שלהם וחשף אותו. ב"מועדון לילה" הוא הגיש להם פי-אלף-יותר-יהודי מחוק הלאום. זו לא בדיחה על חשבונו של אליל הנערות מוכה אסונות הפלייבק, אלא על חשבון כולנו, שנמצאים כפסע מהאילוץ להוכיח שאנחנו ראויים להיקרא אזרחים ישראלים. גבי בבר מתבונן בצעירים ישראלים ומפצח את השיטה כדי להיטמע בתוכם: למזוג לעצמו וודקה לגלגל העין. הוא מתעוור מיד, וחברים – גם אנחנו.

מועדון לילה 2017. צילום מסך
חוק הבולבול. ארז טל/צילום מסך
אחרי ההופעה המוצלחת שלה, הצטרפה בן-זקן לפאנל לראיון קצר, שבו היא קימצה במילים אבל צחקה הרבה מאד. בכל זאת, אישה

ועכשיו, לאחר שנתנו את הכבוד הראוי לגברים, שאמנם עושים עבודה מצוינת, מדויקת ולרוב מצחיקה מאד, בואו נדבר על הנשים של "מועדון לילה". אילו נשים, תשאלו? לאה לב, שהייתה ילדה כשהתוכנית התחילה לראשונה, והגשימה חלום כשהצטרפה לקאסט, הייתה טובה אתמול, אבל ניכר בה הלחץ להוכיח לחבר'ה שהיא לא בחורה מן המניין, שהיא לא מפחדת מגסויות, ושהיא תפנה את החצים שלה גם כלפי שאר המשתתפים אם יעלה הצורך. קשה היה שלא לחשוב עליה בהקשר של מופיע האימים של ג'סטין ביבר. כי הרי כמו שממשלת ישראל אימצה בחיבוק את חוק הלאום, גם למועדון לילה של חוק לא מדובר, והוא חוק המגדר, או חוק הבולבול, למהדרין. ובמסגרת אותו חוק בולבול, שגם נשים שאינן קומיקאיות מכירות היטב ממקומות העבודה שלהן, לאה לב צריכה להוכיח שהיא גבר גבר, בדיוק כפי שגבי בבר צריך להוכיח שהוא יהודי כשר.

מי שהיוותה אתנחתא נעימה מעומס הזיפים והקרחות, הייתה עדן בן זקן, בגרסה משעשעת אבל מותאמת לילדים של השיר "איזו מדינה". אמנם, זו תכנית סאטירה, ובאנו לצחוק על הנעשה בשמנו על-ידי המחוקקים, אבל אל תגזימו – זו עדן בן-זקן, ויש לה שתי הופעות בקיסריה תיכף. אף אחד לא רוצה להסתכן בביטולים (עדן, תשאלי את אורנה בנאי על מה מדובר). אחרי ההופעה המוצלחת שלה, הצטרפה בן-זקן לפאנל לראיון קצר, שבו היא קימצה במילים אבל צחקה הרבה מאד. בכל זאת, אישה. טל ושות' לא שיחררו אותה לפני שאיחלו לה מזל טוב על הצעת הנישואין שקיבלה מבן זוגה, על יאכטה בים. זה היה רגע מקסים, בייחוד בגלל הקסם האישי הגדול של בן-זקן. אבל אז המליצו לה חברי הפאנל שלא להזמין חשפן למסיבת הרווקות שלה. היא הבטיחה שזה לא יקרה. בכל זאת, יהודייה.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מצחיקים ומדויקים. נוסבאום וחזקיה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully