וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חידון אחרון ומפואר: 49 שאלות לכבוד 49 שנות הערוץ הראשון

במסגרת חגיגות הפרידה העצובות מהערוץ הראשון, הכנו מבחן טריוויה גדול עם שלל שאלות שיאתגרו את הידע ואת הזיכרון של כל שוחר טלוויזיה. גם אם לא תצליחו, ההתרפקות מובטחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בין אינספור ציוני הדרך ההיסטוריים שלו, ערוץ 1 גם הביא לישראל את בשורת הטריוויה הטלוויזיוניות – עם "מקבילית המוחות" למשל. לכן רק מתבקש כי במסגרת חגיגות הפרידה העצובות ממנו, נכין גם חידון אחרון ומפואר עם שלל שאלות שיאתגרו את הידע ואת הזיכרון של כל שוחר טלוויזיה.

החידון מונה 49 שאלות – אחת לכל שנה שבה פעל ערוץ 1 עד שייפרד מן המסך ביום ראשון הקרוב. הוא מתייחס לחטיבת החדשות, למחלקת הספורט, למחלקת התעודה, לתוכניות הרכש, לטלוויזיה בערבית, לתכנים שפנו למבוגרים ולכאלה שפנו לילדים.

אז אמנם החידון אינו נושא פרסים, אפילו לא חולצה ותקליט (הרי זה בכלל של החינוכית) וגם לא מנורת קריאה, ובכל זאת אתם מוזמנים להתרווח ולהתחיל לפתור אותו. מומלץ לדמיין שיצחק שמעוני עליו השלום קורא את השאלות כדי להיכנס לווייב המתאים, אבל אולי תצליחו להסתדר גם בלי זה. ובאשר לתאגיד החדש – שיהיה בהצלחה, ואפשר רק לאחל לכם שבעוד 49 שנה תותירו מספיק חוויות וזיכרונות כדי שגם עליכם אפשר יהיה לחבר כל כך הרבה שאלות מכל כך הרבה סוגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully