וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה שיעמוד בדרכנו, יובס: צפו בטריילר השני של "משחקי הכס" עונה 7

24.5.2017 / 20:28

שאיפות גדולות, קרבות ענק וחששות מהאיום המתרגש מצפון - כל אלו כלולים בהצצה המשמעותית הראשונה לעונה החדשה של סדרת הפנטזיה הפופולרית

צילום מסך

50 יום נותרו עד לשובה של "משחקי הכס" לעונה שביעית, והיום (רביעי) נחשפים סוף סוף חומרים חדשים ראשונים בטריילר החדש של רשת HBO. בקצת פחות משתי דקות קיבלנו הרבה מאוד שאיפות, קרבות ודרקוני ענק. כל מה שאפשר לבקש לקראת עונה מרתקת.

סרסיי לניסטר מתחילה את הטריילר בנחישות גדולה, כשהיא מספרת לג'יימי על האויבים שעומדים למולם מהמערב והמזרח. גם שאיפותיה של דאינריז לכס המלכות הולכות ומתחזקות כשהיא עושה את דרכה אל מעבר לים הצר.

הטריילר כולל גם שברירי סצנות מהצפון, שם ג'ון שלג מבסס את מעמדו כמנהיג הצפון. יחד עם דאבוס מתכוננים השניים לצבא המתים המתקרב מכיוון החומה. גם קרב גדול בו משתתפים הדותראקים וקרב ענק נוסף מעל מרחף דרוגון, הדרקון הענק של דאינריז, מצפים לנו בקיץ הקרוב.

העונה השביעית של "משחקי הכס" תהיה קצרה מקודמותיה, ותכלול שבעה פרקים בלבד. העונה השמינית והאחרונה שתגיע בשנה הבאה תכלול ששה פקים נוספים.

העונה השביעית של "משחקי הכס" תשודר החל מה-17 ביולי בצמוד לשידור בארה"ב ב-HOT HBO וב-HOT VOD וכן ב-yes OH וב-yesVOD ובסלקום TV.

טריילר משחקי הכס עונה 7. צילום מסך
טריילר משחקי הכס עונה 7/צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • משחקי הכס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully