וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הישרדות: ד"ר סופרמן ומר גארפילד

במסגרת העונה עם ההתרחשויות הכי זריזות של "הישרדות", קיבלנו הפעם משימה ומועצת שבט שבמסגרתן הקשישים הוכיחו שעוד יש להם מה להציע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כמעט הועלו על קרחון. ורד ונתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד שבוע עבר על המתמודדים ב"הישרדות" – עונה על ספידים. מתחילת העונה מרגיש כאילו המשחק הזה רץ בקצב הרבה יותר מהיר מעונותיו הקודמות. בריתות נכרתו תוך חצי שניה, הסכינים נשלפו תוך שניותיים, פסלי חסינות הופיעו במשחק אחרי שבוע בלבד ואפילו המתמודדים נראים כבר כחושים, ובגדי הים שלהם תלויים על חלקי גוף גרומים כאילו הם שם 39 ימים ולא 9.

רז ניסים כהן, הדמות הכי טראגית-קומית בהיסטוריה של "הישרדות" פרש בפרק הקודם. בר השברירית איבדה הכרה ונזקקה לטיפול רפואי. מה נסגר איתכם?! אתם פה רבע שעה. Suck it up people!!! האם מדובר בהצבעת אי אמון של המתמודדים בגוף השידור החדש? האם הם יצאו מנקודת הנחה שהמנחוס של רשת יפול עליהם עוד לפני שהזמן שלהם על האי יגיע לתומו? וכשאני אומרת אי, אני מתכוונת איים. כי בעונה הנוכחית יש אי לכל שבט, אי המתים, אי הבידוד ואי אפשר ככה! זה "הישרדות הפיליפינים" או "הישרדות אלף האיים"? לגיא זו-ארץ הפתרונים.

השרדות. צילום מסך
כולן בנות 18 ורק את לא. מעיין ושגיא/צילום מסך

בכל מקרה, עקב ההפסד במשימת החסינות השבטית בפרק הקודם, שבט ליגאוו מבין שהגיע תורם לעלות לגרדום של מועצת השבט. וחלוקת הבריתות המובחנת מאוד בשבט מכתיבה תחזית די ברורה – ורד ונתי, זקני השבט, מבינים שעוד רגע חבורת היפים והנכונים (והצעירים) עושה להם פרידה אסקימואית ומעלה אותם על קרחון לגווע בלב ים. השניים, שעד כה כמעט ולא לקחו חלק במשחק החברתי, מחליטים לנסות להמתיק את גזר הדין, כל אחד בדרכו.

נתי מנסה ליישר את ההדורים עם יוסי, אבל הוא פשוט לא מסוגל לשקר את השקר ההכרחי כל כך להישרדות שלו במשחק. במקום לשמן את החיכוך, הוא שוב קורא לו נרקיסיסט. ורד מנסה לגשש אצל שגיא, אם יש מצב לשמור על התחת שלה, היות שהיא כל כך תורמת לשבט. ואת ראשה של מי היא מציעה לו כאלטרנטיבה? נכון, של מעיין מושא אהבתו. מעיין, שכבר גם ככה חמה על ורד (למה, בעצם?) הולכת חזק על הראש שלה, אבל התכניות שלה נהרסות כשוורד מפגיזה במשימת החסינות האישית ומשאירה לכולם אבק. או בוץ. כשהיא מבינה שלהדיח אותה היא כבר לא תוכל השבוע, היא מחליטה לפחות ליהנות קצת ופותחת את היריבות ביניהן מול כל השבט. העימות בין השתיים גורם לי להיזכר בחיבה במנחם בגין, שכשנשאל על עמדתו ביחס למלחמת אירן-עירק אמר: "אני מאחל הצלחה לשני הצדדים". שתי נשים חזקות, חכמות, רהוטות, דעתניות, לוחמניות וכל כךךךך מעצבנות כבר הרבה זמן לא ראינו על המסך. ורד עם הניג'וס האמהי שלה ומעיין עם ההתנשאות הכוחנית שלה – אף אחת מהן לא ממש מצליחה לעורר אמפתיה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קם מהבוץ. נתי/מערכת וואלה!, צילום מסך

בינתיים, על רקע כל הטוב הזה מלבלב לו רומן בין שגיא למעיין. מדובר ברומן פילוסופי (שגיא: "יש לנו מלא רבדים באישיות!") שמבוסס על חיבור אינטלקטואלי עמוק. למעשה, הדבר היחיד ששטוח שם אלו הריבועים בבטן (של שניהם. כבוד!).

קצת לפני שהם מגיעים למועצת השבט, לשגיא נופל האסימון שלהדיח את נתי זה אולי לא הצעד הכי חכם כרגע. בהתחשב בעובדה שהפעמים הבודדות שבהן הייתה לשבט הזה אש היו בזכותו, ובהתחשב בכך שהם ירדו לעמדת נחיתות פיזית בעקבות עזיבתו של הרקולס הדו-קוטבי רז ניסים קוקו, אה, כהן! כהן! כשניקולה מנסה לעודד אותו לא לאבד תקווה ביכולתו להדליק אש ("מה מפריע לך שאני רוצה שתהיה לנו אמונהההה??") הפור נופל עליה. עכשיו הוא רק צריך לשכנע את יוסי לוותר על הוואסח שלו אחרי שהוא נשבע לאמיר על אי הבידוד בפה מלא בעוגיות שוקולד צ'יפס ותוכן שיווקי שהוא ילעס את נתי ויירק אותו כמו פיטבול. אולי זה השיעור בענווה שקיבל כשנבחר ל"לא נחוץ" של השבט ונשלח לאי המינצ'וס, אבל יוסי ככל הנראה מבין שלהדיח את נתי עכשיו יעלה לשבט ביוקר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לא מתרגשת. ורד/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת השבט מזמנת לנו את הרגעים המופלאים ביותר של חוסר מודעות עצמית, כשבר וניקולה יוצאות על נתי כי – חכו לזה - הוא לא מספיק חזק. "אני חושבת שאם צריך להרים אותי במשימה, או להרים את נתי, אז אותי יותר קל להרים", מעפעפת המתעלפת. סירייסלי?! את באמת אמרת את זה עכשיו? את מודעת לאפשרות שמתמודד, כאילו, יסחוב את עצמו במשימה, ולא יינשא על כפיים??? שמישהו יקרא לפרמדיקים, נראה לי שהיא עדיין בהכרה מעורפלת.

ניקולה, שתרומתה לשבט עד כה הסתכמה בקריאות עידוד למדליקי האש ועשיית "פוווו" מתישהו, מקבלת חתיכת הפתעה לא נעימה כששגיא מאשים אותה בפרזיטיות, אבל נראה שהיא עוד לא קולטת איזו כאפה נמצאת בדרך אליה. בתום הצבעה צמודה, היא הופכת למודחת השלישית של העונה ונשלחת לאי המתים, שם היא תפגוש את איך-קוראים-לה-שאף-אחד-לא-בחר-בה-בפרק-הראשון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדי/מערכת וואלה!, צילום מסך

חכמת השבט

ערוץ ניקולודיאון: "הוא רואה בי סופרמן שלו, ועכשיו יצאתי גארפילד" (נתי מאכזב)

ערוץ הילדים: "עד עכשיו היו לי רק ילדות בנות 18" (שגיא מחזר)

מפרגנת מכל הלב: "לי היה את השכל, לה היה את המזל" (עדי מפסידה בכבוד)

כל הכבוד לצה"ל: "אני הייתי מ"כית! אני חתמתי אחר כך קבע!" (דניאל מדרבנת את עצמה)

לא נורא, גם הסינים מתבלבלים בין רי"ש ללמ"ד: "אתה סתם מקטרג אותי" (יוסי)

  • עוד באותו נושא:
  • הישרדות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully