וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברת השנה בטלוויזיה: שונדה ריימס עוברת לנטפליקס

14.8.2017 / 13:07

עונת המלפפונים הטלוויזיונית מספקת מעבר דרמטי במיוחד. היוצרת המוערכת שעבדה ב-15 השנים האחרונות ברשת ABC, תעבור עם חברת ההפקות המצליחה שלה אל ענקית הסטרימינג. ריימס חתומה בין היתר על הצלחות כמו "סקנדל", "המדריך לרוצח" ו"האנטומיה של גריי"

שונדה ריימס. GettyImages
תוספת משמעותית לפוטנציאל התוכן המקורי של נטפליקס. שונדה ריימס/GettyImages

התחרות בשוק הטלוויזיה ממשיכה להתחמם, ויוצרת מוערכת נוספת עושה את דרכה מרשתות הברודקאסט אל זרועותיו של הסטרימינג. נטפליקס הודיעה הבוקר (שני) כי החתימה את שונדה ריימס על חוזה רב-שנתי, במהלכו תפיק סדרות חדשות עבורה. ההסכם מסיים שותפות בת 15 שנים בין ריימס לבין רשת ABC, שם פיתחה כמה מהסדרות הפופולריות ביותר של השנים האחרונות.

ריימס, תסריטאית, מפיקה ויוצרת, נחשבת לאחת הדמויות המשפיעות והחשובות בתחום הטלוויזיה כיום. היא חתומה בין היתר על שמות כמו "המדריך לרוצח", "סקנדל", ו"האנטומיה של גריי". חברת ההפקות המצליחה "שונדלנד", תעבור עם ריימס אל נטפליקס, כאשר במקביל תמשיך לתמוך בסדרות המצליחות שמשודרות בימים אלה ב-ABC.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תישאר ב-ABC. מתוך "סקנדל"/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שונדה ריימס היא אחת ממספרות הסיפורים הטובות בהיסטוריה של הטלוויזיה", כתב טד סרנדוס, מנכ"ל נטפליקס, בהודעה לתקשורת. "עבודתה רבת התושייה, הסוחפת, עוצרת הנשימה ושוברת המסוכמות, היא הטלוויזיה במיטבה. זכיתי להכיר את שונדה והיא נטפליסקרית אמיתית בלבה - היא אוהבת טלוויזיה וסרטים, היא היא מושקעת עמוקות בעבודתה, ומספקת תוצאות עבור הקהל. אנחנו מאוד נרגשים לקבל אותה אלינו".

צירופה של ריימס צפוי להגדיל עוד יותר את היצע התוכן המקורי, אותו הציבה ענקית הסטרימינג במרכז העשייה שלה. על פי הערכות בוול סטריט, ההסכם בין הצדדים נאמד ביותר מ-10 מיליון דולר לשנה (הסכום אותו שילמה ABC). "המעבר של 'שונדלנד' לנטפליקס הוא תוצאה של תוכנית משותפת שבנינו טד סרנדוס ואנוכי, בהתבסס על החזון שלי כמספרת סיפורים ולאבלוציה של החברה", כתבה ריימס בהצהרה משלה. "טד מספק עבורנו מרחב ברור ונטול פחד כיוצרים בנטפליקס".

הבשורה הזאת מגיעה אחרי מכה לא פשוט שספגה נטפליקס בשבוע שעבר. כזכור, אולפני דיסני הודיעו על החלטתם ולסיים את הסכם שיתוף הפעולה עם רשת הסטרימינג, ולהקים שירות ייעודי לתכני החברה. כתוצאה מכך, תיאבד נטפליקס עד 2019 את כל תכני נטפליקס, ובהם גם סרטי אולפני פיקסאר, מארוול ולוקאס פילם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully