וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלהיט הוויראלי של 'ריק ומורטי' הותיר את מקדונלד'ס חסרת אונים

9.10.2017 / 10:18

פרק פתיחת העונה של סדרת האנימציה הפופולרית, הביע געגועים לרוטב הסצ'ואן הגנוז מ-1998, והוביל להפצתו המחודשת בסניפים נבחרים ברחבי ארה"ב. אלא שרשת המזון המהיר לא העריכה את היקף הדרישה, והובילה מאוכזבים רבים לשלם מחירים מופקעים בעבור הרוטב באיביי

רשת מקדונלד'ס נאלצה להתנצל בפני לקוחותיה, לאחר שהערכה שגויה של גימיק שיווקי הותירה רבים מהם זועמים. ענקית המזון המהיר החזירה בסוף השבוע האחרון לסניפיה את רוטב הסצ'ואן, שהופץ לתקופה מוגבלת במיוחד במהלך קידום הסרט "מולאן" ב-1998. העניין המחודש ברוטב התעורר בעקבות פרק פתיחת העונה של "ריק ומורטי", בו חווה ריק מחדש את הזיכרון שלו מבקר במקדונלד'ס רק כדי לטעום שוב את הרוטב הגנוז.

מיד לאחר שידור הפרק, החלו מעריצי הסדרה להפעיל לחץ על מקדולנדס להחזיר את הרוטב לסניפיה. בתחילה התייחסו מנהליה בבדיחות לדרישה, ושלחו לאחד מיוצרי הסדרה, ג'סטין רוילנד, בקבוק גדול של הרוטב. בעקבות המשך לחץ המעריצים, הודיעה החברה שתחזיר את הרוטב ליום אחד בסניפים נבחרים ברחבי ארה"ב. במהרה התברר שההערכה של מקדונלד'ס למסירות המעריצים הייתה שגויה, ורבים מהם נותרו מאוכזבים כשגילו שהמלאי המוגבל אזל.

סרטונים שפורסמו בימים האחרונים ברשתות החברתיות, מתעדים הפגנות של מעריצים מחוץ לסניפים בדרישה לקבל את הרוטב. בחלק מהמקרים נדרשה אף התערבות משטרתית כדי לפזר את המפגינים. עקב המחסור, הפכו הרטבים החדשים שנרכשו לפריטים מבוקשים במיוחד באתרי הקנים. אריזת של שלושה בקבוקי רוטב נמכרה באיביי תמורת 848 דולר. במכירות רבות נוספות הציעו גולשים הצעות גבוהות מ-100 דולר עבור בקבוקי רוטב.

לאחר הכישלון לענות על הביקוש, פרסמה מקדונלד'ס הודעה רשמית בחשבון הטוויטר שלה: "אנו אסירי תודה לסקרנות המדהימה, התשוקה והאנרגיה שהביעה הקהילה כלפי חזרתו של רוטב הסצ'ואן - גם אם זו תוכננה להימשך יום אחד בלבד. אנחנו מודים לכן מיליוני פעמים... המלאי הסופר מוגבל שלנו, אף שנבע מכוונות טובות, בבירור לא סיפק את הדרישה. זה לא מגניב. אנחנו מסכימים. ואנחנו מתכוונים לתקן זאת. רוטב הסצ'ואן יחזור שוב במהלך החורף, ובמקום לעשות זאת במשך יום אחד ובסניפים נבחרים - נביא הרבה, המון, כך שיספיקו לכל מעריץ שירצה לרכוש זאת בקרבת ביתו"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully