וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע ההאשמות נגד ספייסי: נטפליקס מורידה את "בית הקלפים"

30.10.2017 / 22:30

שעות לאחר שהשחקן קווין ספייסי התנצל על אישומים בניסיון לתקיפה מינית של נער בן 14 לפני שלושים שנה, הודיעה ענקית התוכן "נטפליקס" כי "בית הקלפים" בכיכוב ספייסי לא תחודש לעונה נוספת וכי תרד מהמסך לאחר העונה השישית. יוצר הדרמה: "הטענות מטרידות מאוד"

עריכת וידאו:ניר חן

שעות ספורות לאחר שהשחקן קווין ספייסי התנצל על אישומי הטרדות מיניות וניסיון לתקיפה מינית שהעלה נגדו שחקן, הודיעה (שני) ענקית התוכן "נטפליקס" על סיום הסדרה המצליחה "בית הקלפים" בכיכובו של ספייסי. מ"נטפליקס" נמסר כי הדרמה, שבה מגלם ספייסי את נשיא ארצות הברית, תרד מהמסך בתום העונה הבאה והשישית ולא תחודש לעונה נוספת. לפי דיווחים מארה"ב, הורדת התכנית נקבעה עוד לפני סערת קווין ספייסי.

יוצר "בית הקלפים", בו וילימון, אמר כי הטענות שהופנו נגד ספייסי על ידי השחקן אנתוני ראפ, ולפיהן ניסה לתקוף אותו מינית כשהיה בן 14, לפני כשלושים שנה, "מטרידות מאוד", אך הוסיף והבהיר כי לא היה מודע לשום התנהגות בלתי נאותה מצד ספייסי במהלך צילומי ארבע עונות הסדרה שבהן היה מעורב. "לבי עם מר ראפ, אני מחזק אותו ואת האומץ שלו", אמר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ספייסי/מערכת וואלה!, צילום מסך

כזכור, הפרשה התפוצצה הבוקר (שני) כאשר השחקן אנתוני ראפ סיפר בריאיון לאתר באזפיד כי ספייסי ניסה לנצל אותו מינית, במהלך מסיבה שנערכה בביתו. ראפ, שהיה בן 14 בעת האירוע, סיפר כי ספייסי נשא אותו על זרועותיו לחדר השינה ונשכב עליו בניסיון לקיים עמו יחסי מין. הוא השתחרר והצליח לעזוב את הבית, לא לפני שהשחקן שאל אותו אם הוא בטוח שברצונו לעזוב.

בתגובה כתב ספייסי בחשבון הטוויטר שלו שאינו זוכר את המקרה שאירע לפני יותר מ-30 שנה, אך אם הדברים נכונים הוא מבקש להתנצל עמוקות על התנהגותו שנעשה כתוצאה משכרות. באותה הזדמנות מצא ספייסי את הזמן כדי להתייחס לשמועות אודות מיניותו, והתוודה כי ניהל מערכות יחסים עם גברים ונשים רבים במהלך חייו. "אני בוחר לחיות את חיי כעת כגיי", כתב ספייסי.

תגובה שסיפק ספייסי בחשבון הטוויטר, רק הגבירה את גובה הלהבות כלפי השחקן הוותיק - בעיקר בשל העובדה שניצל אותו כדי להודיע על יציאתו מהארון. מבקרים רבים ברשתות החברתיות, בהם כוכבים וקולגות מתחום הקולנוע, ראו בצעד הזה של ספייסי ניצול ציני של הבמה הציבורית כדי לדבר על עצמו.

"קווין ספייסי המציא משהו שלא היה קיים עד כה מעולם", צייץ הקומיקאי בילי אייכנר. "הוא הצליח למצוא זמן גרוע לצאת בו מהארון". השחקנית רוז מק'גוון, מהמתלוננות הראשונות שחשפו את מעשיו של הארווי ויינשטיין, יצאה במסר משלה לעולם: "אנשי תקשורת יקרים, המשיכו להתמקד באנתוני ראפ (השחקן אותו הטריד ספייסי). היו קולו של הקורבן. עזרו לנו לאזן את שדה המשחק".

עוד באותו נושא

"הזמן הכי גרוע לצאת מהארון": הרשת זועמת על קווין ספייסי

לכתבה המלאה
בית הקלפים עונה 5.
ספייסי ב'בית הקלפים'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully