וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך הכל אבל אין לך כלום": נחשף ריאיון נדיר של זוהר ארגוב

6.11.2017 / 8:47

"יש לי חלום לחזור להיות אותו בן אדם שקם בבוקר, ואומר 'אהלן, בוקר טוב' לעצמי, ומרגיש את אותו כיף ומצב רוח של אדם רגיל", מספר ארגוב בריאיון נדיר שהעניק ב-1986 לדן מרגלית ויעל דיין בתכנית 'ערב חדש' של החינוכית. צפו בריאיון המלא

הריאיון הנדיר של זוהר ארגוב

היום לפני 30 שנה שם קץ לחייו אחד מגדולי הזמרים הישראלים, זוהר ארגוב, כשהוא בן 32 בלבד. שנה לפני מותו, בחודש מרץ 1986, התראיין זוהר ארגוב לתכנית "ערב חדש" של הטלוויזיה החינוכית וסיפר שם על חזרתו לבמה אחרי תהליך גמילה ועל אלבומו החדש "להיות אדם".

בריאיון הנדיר מספר ארגוב גם על הנפילה לסמים, הגמילה והניסיון להשתקם באמצעות המוזיקה. "יש לי חלום לחזור להיות אותו בן אדם שקם בבוקר, ואומר 'אהלן, בוקר טוב' לעצמי, ומרגיש את אותו כיף ומצב רוח של אדם רגיל", מספר ארגוב למראיינים דן מרגלית ויעל דיין.

"זה יכול לקרות לכל אחד שנוגע בסם המוות הלבן", הוא מוסיף ומספר על התמכרותו. "הנפילה בטוחה, אין דרך חזרה. זה דבר שמוריד את הבנאדם שאולה. זה לא שבחרתי ללכת בדרך הזו. בהופעות שלי בארה"ב הוזמנתי כמה פעמים להשתמש בסם, דבר שפה בארץ סירבתי. משום מה בארה"ב זה משך אותי. השתמשתי ויום אחד מצאתי את עצמי תפוס לסם ותלוי בו".

הקטע הועלה לרשת במסגרת פרויקט הדיגיטציה של ארכיון החינוכית המתנהל בימים אלה ומנגיש מאות תכניות עבר של החינוכית לציבור בערוץ יוטיוב מיוחד בשם "אוצרות החינוכית".

זוהר ארגוב ערב חדש. מתוך "ערב חדש" של החינוכית, מערכת וואלה! NEWS
זוהר ארגוב/מערכת וואלה! NEWS, מתוך "ערב חדש" של החינוכית
דן מרגלית יעל דיין ערב חדש. 'ערב חדש', החינוכית, מערכת וואלה! NEWS
המראיינים דן מרגלית ויעל דיין/מערכת וואלה! NEWS, 'ערב חדש', החינוכית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully