וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשורה מרגשת: "תרגיע" של לארי דיוויד תשוב לעונה 10

14.12.2017 / 22:00

מיליוני מעריצים ברחבי העולם נרגשים: רשת HBO הודיעה על חידוש הסדרה "תרגיע" של לארי דיוויד לעונה עשירית במספר. הצילומים יתחילו כבר באביב הקרוב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לארי דיוויד/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשורה נהדרת למיליוני המעריצים של לארי דיוויד וחבריו: הסדרה "תרגיע" של רשת HBO, שזה עתה סיימה את עונתה התשיעית במספר, תחודש לעונה עשירית והצילומים ייערכו בחודשים הקרובים. היוצר וכוכב הסדרה לארי דיוויד – אחד מיוצרי סיינפלד - מסר בתגובה: "כפי שאמרתי פעמים רבות בעבר, כשיש לך הזדמנות לעצבן אנשים – אתה צריך לעשות את זה". מנהל הפרוגרמינג של HBO קייסי בלויז מסר כי הרשת נרגשת לקראת העונה העשירית במספר.

הקומדיה "תרגיע" עוסקת בלארי דיוויד הניורוטי והמיזנטרופ ובחיי היומיום שלו ושל חבריו. היא נחשבת לאחת הסדרות המוערכות על ידי המבקרים. היא שודרה במשך שמונה עונות עד שנת 2011 ולאחר היעדרות של כמעט שש שנים מהמסך, הסדרה חזרה לעונה תשיעית שעלתה לשידור ב-1 באוקטובר 2017. הסדרה משודרת בישראל ב-yes, הוט וסלקום טי.וי. בעונתה התשיעית היא כללה הופעות אורח של ג'ימי קימל, בריאן קרנסטון ואליזבת בנקס. בעונה זו לארי חי בצל פתווה שהוטלה עליו על ידי האייתוללות של אירן לאחר שלעג להם כשהתארח בתכניתו של ג'ימי קימל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully