וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"צריכה להיות סיבה טובה מאד כדי שאשתתף בסצנת סקס"

אמנון גולדמן

8.1.2018 / 0:30

בריאיון על סט הצילומים של העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" (HOT), סיפר יהודה לוי לוואלה! תרבות מדוע הוא לא אוהב סצנות סקס, חושף מה שלומית מלכה אומרת לו מדי בוקר ומגלה כי לא נמאס לו מהמעריצים

צילום מסך

העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" (HOT) מצטלמת בימים אלו ומה שיהודה לוי מוכן לגלות לנו לגביה הוא שהפעם הוא נוסע אחרי החלום הגדול בהוליווד, ושם בין השאר גם נרקם רומן. בריאיון לוואלה! תרבות על סט צילומי העונה החדשה, שיצרה ומביימת שירלי מושיוף, מגלה עוד לוי כי אם פעם היה נבוך מראיונות, הרי שהיום קל לו הרבה יותר עם הסיטואציה: "פעם הייתי מתבלבל, הייתי נלחץ, הייתי בחרדות. זה היה מוזר. אנשים לא הבינו למה. בסוף זה נעלם"

אילו צדדים של יהודה לוי אנחנו הולכים לראות בעונה הקרובה?

"חרד, כמובן. יש הרבה צבעים, יש הכול. שירלי (מושיוף - א"ג) דאגה באמת לכתוב שם מניפה מאוד גדולה של רגשות וסיטואציות ומצבים".

יש איזשהן סצנות שהטלת עליהן וטו?

"רציתי אך שוכנעתי וחזרתי בי. כשעושים משהו כזה, צריכים להיות אמיצים. אני כל הזמן מחזיק ברעיון הזה שחשוב להיות אמיץ וככה עקפתי את כל הדברים שפחות נעימים לי איתם או להגיד אותם או להיות בהם".

יש לך גבול מסוים כשאתה מצלם סצנות סקס?

"אני שחקן, אז אני צריך לעשות את הדברים האלה, אבל צריכה להיות לזה סיבה מאד מדויקת כדי שעכשיו אני אלך לגמרי עם הדבר הזה כמו סרט פורנו. אני פחות אוהב את זה".

דיברת על חרדות ופחדים. השאלה איפה עובר הגבול?

"אין חדש תחת השמש. ואני חושב שלכולם יש פחדים, לכולם יש חרדות, וזה בדיוק העניין של הדבר הזה. כדי להיות אמן אתה צריך לפתוח את הלב שלך. אחרת מה אנחנו עושים?".

יהודה שלפני הנישואים ויהודה של אחרי הנישואים זה אותו יהודה? למשל בסצנות אינטימיות עם בחורות, קשה יותר מאז שאתה נשוי?

"כל יום יש יהודה אחר. גם שלומית אומרת לי שהיא קמה כל יום עם מישהו קצת אחר. אני חושב שהבגרות משנה בנו משהו, מסדרת שם משהו, מזיזה דברים".

איפה המקומות שנמאס לך מכל הכוכבות?

"בסוף אני כל כך סבלני ואני יודע שאנשים באים כי הם מעריכים ואוהבים אז כשאני שם את הנתון הזה בראש שלי, אז זה גם מרגיע לי הכול".

יהודה לוי איש חשוב מאוד. אור גפן,
יהודה לוי בצילומי העונה השנייה/אור גפן

העונה השנייה של "איש חשוב מאוד" (HOT) מתרחשת הפעם בלוס אנג'לס ועוסקת בניסיונו של יהודה לוי להגשים את החלום הגדול. אחרי שנים שבהן הוא מולך בביצה המקומית הוא מרגיש שישראל נהיית קטנה וחונקת ונוסע כדי לכבוש את אמריקה. העונה תלווה את יהודה בניסיונו להשתלב בתעשייה ההוליוודית. במהלך העונה הוא יפגוש את אלי שיין (נטע ריסקין), ישראלית לשעבר ומפיקה קשוחה שחיה שם כבר 20 שנה ועשתה הכול כדי להתרחק מהמקום ממנו היא באה.

העונה הראשונה של "איש חשוב מאוד" עקבה אחר יהודה לוי לאחר פרידה מתוקשרת מאקסית מפורסמת, והתמקדה ברומן שלו עם סטודנטית מלצרית וגרושה (אלמה דישי). הסדרה זכתה לביקורות מהללות ובשנה האחרונה רכשה רשת פוקס הבינלאומית את הזכויות לסדרה והיא בדרכה לגרסה אמריקאית.

לריאיון המלא - צפו בווידאו שבראש האייטם

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
איש חשוב מאוד. אוהד רומנו,
יהודה לוי בעונה הראשונה של 'איש חשוב מאוד/אוהד רומנו
יהודה לוי, שלומית מלכה. אביב חופי
"כל יום יהודה אחר". יהודה לוי ושלומית מלכה/אביב חופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully