וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מני אסייג נגד האקדמיה לטלוויזיה: "מתנשאים, קנאים מנותקים מהעם. אידיוטים, אני בז לכם!"

31.1.2018 / 22:30

מני אסייג, מיוצרי "שנות ה-80"', לא עבר בשתיקה על הדרתה של סדרת הפולחן מקטגוריית הקומדיה הטובה ביותר של פרסי האקדמיה הישראלית לטלוויזיה: "בטח היה לנו סיכוי אצלכם אם היה בסדרה לעג למדינה, לצה"ל או למרוקאים. תחלמו אידיוטים!". יו"ר האקדמיה: "לבי איתו"

כתבת: נועה הרשקוביץ, צילום: דייב שחר, עריכה: רן צימט

האקדמיה הישראלית לקולנוע וטלוויזיה הכריזה היום (רביעי) על המועמדים לפרסים השנתיים שלה, ואחת הסדרות שבלטו בהיעדרן היא "שנות ה-80". הקומדיה המצליחה מועמדת אמנם בקטגוריית המשחק והבימוי, אבל לא בקטגוריית הסדרה הקומית.

מני אסייג, אחד מיוצרי "שנות השמונים" לא עבר בשקט על ההדרה הזו וכמה שעות לאחר הכרזת המועמדויות, פרסם פוסט חריף בפייסבוק, בו תקף את האקדמיה בחריפות. "רשת המליצה כמובן על 'שנות השמונים' בכל הקטגוריות, אבל 'האקדמיה להתנשאות, יוהרה וניתוק מהעם' התעלמה כמובן מהרייטינג המטורף ומן הניצחונות הסוחפים בכל המשאלים והסקרים האובייקטיבים שבהם הצופים בחרו בנו כסדרה הטובה בכל הזמנים וכסדרה שעשתה להם את השנה", כתב.

"ברוך השם ותודה לאל, הסדרה שלנו הפכה לקאלט ולשיחת היום בכל פינה ברחבי ישראל, ואפילו המבקרים יישרו קו...אבל לא, חברי האקדמיה הנפוחים מעצמם לא יתייחסו לעובדה הזו ויעניקו כבוד ראוי ליצירה שמביאה כבוד לפריפריה. בטח היה לנו סיכוי אצלכם אם היה בסדרה לעג למדינה, לצה"ל או למרוקאים.. תחלמו אידיוטים! לסיכום זה לא פוסט בכיינות, זה פוסט שכולו בוז! אני בז לכם חברי האקדמיה! אתם חבורה של בינוניים, מתנשאים וקנאים!"

לסיכום, ולפני שהבהיר כי הדברים על דעת עצמו בלבד והזמין את כל עוקביו בפייסבוק לשתף את הפוסט, שיגר אסייג חץ נוסף לעבר חברי האקדמיה - "אף פעם לא כיבדתי אתכם, לא ספרתי אתכם ולא דפקתי לכם חשבון, וככה אמשיך לנהוג. עובדה היא שאף אחד מכם לא זכה להצלחה כמו היצירה שלנו!! תאכלו את לבכם הקטן על כך שאתם לא קובעים כלום! עם ישראל קובע! והוא קבע שאכתוב עוד שתי עונות רצופות בנות 22 פרקים כל אחת, שיפציצו ברייטינג ויקרעו את המסך, והכל כמובן בעזרת השם יתברך, שאתם בטח לא מאמינים בו".

שנות ה-80 , דניאל אסייג, שלום אסייג. אוהד רומנו,
"האקדמיה התעלמה מהרייטינג המטורף והניצחונות בכל המשאלים והסקרים". מתוך "שנות ה-80"/אוהד רומנו

כשעתיים לאחר פרסום הפוסט ובעקבות התגובות האוהדות שקיבל, הוסיף אסייג: "חברים שלי, מודה לכם בכל לבי על התמיכה והחיבוק, אני מרגיש אתכם במשפחה. ביחד אתכם ננצח ונכניע בע"ה את המעוזים האחרונים של האליטות ש'גנבו להם את המדינה' אחרי שהם בחוצפתם ניכסו אותה לעצמם בזמן שהורינו היו עסוקים בפרנסה וגידול/חינוך ילדים - הילדים שבגרו והיום (אחרי ששירתו בצבא העם כמובן) אחראים על המהפך התרבותי שמתחולל כאן".

יו"ר האקדמיה, מוש דנון, מסר בתגובה לוואלה! תרבות על הפוסט המקורי של אסייג: "פוסט כואב. לבי עם מני ועם כל מה שהוא מייצג. אין לי מה לומר מעבר לזה".

כך או כך, טקס פרסי האקדמיה יתקיים בתשעה במרץ, ועל פרס הקומדיה הטובה ביותר יתחרו חמש סדרות שאינן "שנות ה-80": "רון", "נבסו", "שבאבניקים", "מה זה השטויות האלה" ו"ויקי ואני".

עוד באותו נושא

אופירה וברקוביץ' מול אורלי וגיא: אלו המועמדים לפרסי הטלוויזיה

לכתבה המלאה
יו"ר האקדמיה לקולנוע, מוש דנון. יח"צ,
"אני עם כל שמני מייצג". מוש דנון/יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully