וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנימין נתניהו מגבה ניצולת שואה: "אין גבול לציניות של 'ארץ נהדרת'"

1.2.2018 / 17:14

דבריה של ניצולת השואה מרים אינדיג, שמחתה באוזני שר התקשורת איוב קרא על זילות השואה בתוכנית "ארץ נהדרת" השבוע, שותפו בפייסבוק על ידי ראש הממשלה. "שמעתי בכאב את צערה", נכתב בפוסט של נתניהו, "כנראה שאין גבול לציניות ואין גבול לאובדן הערכים"

צילום: מתוך הפייסבוק של רה"מ בנימין נתניהו, עריכה: תום זואילי
ארץ נהדרת, איל קיציס, זה לא שואה הבינלאומי. צילום מסך
זילות שואה? מתוך המערכון המדובר של "ארץ נהדרת"/צילום מסך

בפוסט בפייסבוק שיתף ראש הממשלה בנימין נתניהו את שיחתה הכואבת של ניצולת השואה מרים אינדיג עם שר התקשורת איוב קרא, במחאה על מערכון של "ארץ נהדרת" ביום שני האחרון, שלדבריה היה זילות שואה. "שמעתי אתמול בטלוויזיה עושים צחוק מניצולי שואה, עושים צחוק מחנה סנש, שאני הייתי באותו בית סוהר איתה", אמרה לשר קרא בגרון חנוק ובדמעות. "כמה אנחנו סבלנו שם. פה עושים צחוק מזה, כאילו זה לא קרה. אז יש מי שעוד חיה ויודע שאמנם אני עברתי את ה-90, אבל אני עוד חיה ואני יכולה לשמוע דבר כזה".

אינדיג הוסיפה ותיארה על קצה המזלג את הדברים שעברה בזמן המלחמה והשואה. "אי אפשר לספר בתוך דקה מה שעברתי", אמרה, "אז עכשיו, אני אתמול יושבת מול הטלוויזיה ואני רואה מה שמדברים - עושים צחוק והכל כאילו זה צחוק, (כאילו) זה לא קרה. אבל זה קרה!".

המערכון המדובר ב"ארץ נהדרת" כרך בין ההתבטאויות של יהונתן גפן בנוגע לעהד תמימי, חנה סנש ואנה פרנק, לבין גישתם של חברי הכנסת מירי רגב (בגילומו של יובל סמו) ואביגדור ליברמן (בגילומו של אסי כהן) נגד הפליטים ובעד גירושם, למרות הטענה שבכך ימצאו את מותם. שני האחרונים שרו פעם אחר פעם "זה לא שואה" על משקל שירם של שלישיית התאומים, "זה לא נורא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully