וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול 2018: ההופעה של ג'סטין טימברלייק וכל הטריילרים החמים

5.2.2018 / 7:13

מופע המחצית של הזמר עורר מחאה לאחר שהשתמש בהולוגרמה שהציגה את פרינס המנוח, שהתנגד לשימושים כאלה בעבר. וגם: הטריילרים של "ווסטוורלד" עונה 2, "סולו: סיפור מלחמת הכוכבים" ועוד

ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
גם הפעם זה לא עבר לגמרי בשלום. ג'סטין טימברלייק במופע המחצית של הסופרבול/GettyImages

הסופרבול ה-52 הסתיים לפנות בוקר (שעון ישראל) עם הפתעה גדולה, לאחר שפילדלפיה איגלס הדהימה את ניו אינגלנד פטריוטס הפייבוריטית 41-33, וזכתה באליפות ליגת ה-NFL. במחצית המשחק נרשמו דרמות אחרות, למרות הופעה סולידית למדי של ג'סטין טימברלייק. זו הפעם הראשונה בה טימברלייק הופיע באירוע הכי נצפה בטלוויזיה האמריקאית מאז 2004. כזכור, אז הוא היה מעורב באחת השערוריות הגדולות אי פעם, כשחשף את שדה של ג'נט ג'קסון לעיני עשרות מיליוני אמריקאים בסיום ההופעה המשותפת שלהם. בעקבות התקרית ההיא שונתה המדיניות בארה"ב ושידורים חיים מועברים בעיכוב של מספר שניות, כדי לאפשר לצנזורים לעצור אותם במידה ואירוע חריג מתרחש.

הפעם התלונות לא הופנו (רק) אל טימברלייק - כי אם אל איכות הסאונד באצטדיון יו. אס. אס. בנק במיניאפוליס, שאירח את המשחק. מעריצים זועמים התלוננו בטוויטר כי קולו של הזמר נבלע תחת מוזיקת הרקע, ובמקרים אחדים אף הושתק לחלוטין. ובכל זאת, גם טימברלייק עצמו לא יצא נקי לחלוטין. צופים זועמים אחרים מחו על המחווה שערך טימברלייק לפרינס המנוח, במהלך המופע. טימברלייק ביצע את "I Would Die 4 U" של פרינס כשהולוגרמה ענקית של הזמר מלווה אותו.

עוד לפני תחילת המופע טענה חברתו הקרובה של פרינס, הזמרת שיילה אי., כי הובטח לה ולמשפחתו של הזמר המנוח כי לא ייעשה שימוש בהולוגרמה במהלך הטקס. בריאיון שהעניק ב-1998 ביקר פרינס בחריפות את השימוש בהולוגרמות כדי "להחזיר" זמרים שהלכו לעולמם. "אם הייתי אמור לנגן עם דיוק אלינגטון, היינו חיים באותה תקופה. כל עניין המציאות המדומה... זה מאוד שטני. ואני לא שטן", אמר אז פרינס. "האופן שבו הביטלס מציגים במניפולציה את קולו של ג'ון לנון ב'Free As A Bird', כך שקולו בוקע מבעד לקבר שלו... זה לעולם לא יקרה לי. בכדי למנוע את זה אני דורש תמיד שתהיה לי שליטה אמנותית".

מלבד הזעם ברשתות החברתיות, המופע של טימברלייק נחשב לסטנדרטי ונטול רגעי שיא מיוחדים. במהלך ההופעה, שנמשכה כ-14 דקות, ביצע הזמר את להיטיו הגדולים "senorita", "SexyBack" ,"Rock Your Body", "Suit & Tie", "Cry Me A River", "Mirrors" ו-"My Love", וכן מיקס משיריו החדשים, כולל "Can't Stop The Feeling" מ-2016 והסינגל החדש "Filthy".

sheen-shitof

פתרון טבעי

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

ההופעה המלאה

ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
בעיות הסאונד הרגיזו צופים רבים/GettyImages
ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
המחווה שעוררה סערה. דמותו של פרינס מוקרנת במהלך ההופעה/GettyImages
ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
המבקרים מסכמים את ההופעה כסולידית/GettyImages
ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
הפעם הוא לא נזקק לצנזורים/GettyImages
ג'סטין טימבלייק בהופעת המחצית של סופרבול 2018. GettyImages
ותודה לאל שכמו תמיד היה לפחות מישהו אחד להתעצבן עליו/GettyImages
seperator

כמיטב המסורת זימן המשחק הגדול גם שלל הצצות לסרטים מדוברים חדשים, וכן לעונות חדשות של סדרות מצליחות. הנה כל הטריילרים ששודרו הלילה:

סולו: סיפור מלחמת הכוכבים

הטריילר הראשון לסרט הפריקוול המגולל את תחילת דרכו של האן סולו, הוקרן בהפתעה במהלך הפסקת הפרסומות של המשחק. זהו רק טיזר לטריילר המלא שאמור להיות משוחרר מתישהו במהלך היממה הקרובה, אך הוא מספיק כדי להציג משהו על אווירת המרדף שיציג הסרט החדש.

לאחר שלל בעיות לאורך צילומיו, במרכזן פוטרו צמד הבמאים פיל לורד וכריס מילר, הסרט צפוי לעלות לאקרנים בישראל בסוף מאי. אלדן ארנרייך ייכנס לנעליו של סולו הצעיר, בעוד דונלד גלובר יגלם את לאנדו קלריסיאן. בסרט יככבו גם אמיליה קלארק ("משחקי הכס") וכן וודי הארלסון.

הנוקמים: מלחמת האינסוף

סרט שלא באמת זקוק להצגה הוא מה שצפוי להיות ספקטקל הקומיקס הגדול אי פעם. עבור מי שצפו באדיקות בכל חומרי הסרט ששוחרר עד כה, ככל הנראה לא יזהו כאן תוספת משמעותית. ובכל זאת, ספיידרמן, קפטן אמריקה, שומרי הגלקסיה ותור, זוכים להציג כאן קמצוץ מיכולותיהם, וכמובן אי אפשר בלי דמותו המאיימת של תאנוס - הנבל שמבטיח להיות האכזרי ביותר בו נתקלו גיבורי העל אי פעם.

"הנוקמים: מלחמת האינסוף" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-26 באפריל.

דרור אדום

המותחן בכיכובה של ג'ניפר לורנס, כבלרינה שמגויסת על ידי שירותי המודיעין הרוסיים ומאומנת גדי להפוך לנשק נגד מטרות אישיות בצמרת שירותי הביטחון בארה"ב. הטיזר החדש מציג את המהפך שעוברת דמותה, דומיניקה אגרובה, מרקדנית ועד לרוצחת מאומנת היטב.

הסרט מבוסס על מותחן רב מכר של ג'ייסון מתיוס. גם שרלוט רמפלינג, מרי-לואיז פרקר וג'ואל אדגרטון מככבים. הסרט יגיע לבתי הקולנוע ב-1 במרץ.

עולם היורה: נפילת הממלכה

סרט ההמשך ל"עולם היורה" מבטיח, כצפוי, הרבה יותר דינוזאורים וגם מה שנראה כמו מערכת יחסים רומנטית בין דמויותיהם של כריס פראט וברייס דאלאס הווארד. כזכור, "עולם היורה" החזיק במשך חצי שנה בשיא כל הזמנים לסופ"ש הפתיחה הטוב בתולדות ארה"ב - עד שהגיע "מלחמת הכוכבים: הכוח מתעורר". האם הסיקוול יצליח להתעלות על הישגיו של הסרט המקורי?

"עולם היורה: נפילת הממלכה" יגיע לבתי הקולנוע ב-7 ביוני.

קלוברפילד 2

נטפליקס ביצעה הלילה את ההפתעה המושלמת, כשחשפה לא רק טריילר לסרט ההמשך הסודי "God Particle", אלא שחררה אותו במלואו למנוייה מיד בסיום המשחק. המהלך הזה הוא חסר תקדים, ובוודאי בונה על מיליוני הצופים האמריקאים שחיפשו אירוע טלוויזיוני גדול להמשיך אליו לאחר המשחק.

הסרט הוא למעשה פריקוול ל"קלוברפילד" המקורי מ-2008, ומגולל את הנסיבות שהובילו להגעתה של המפלצת שהטילה אימה על רחובות ניו יורק.

משימה בלתי אפשרית 6

טום קרוז ידוע בשלושה דברים עיקריים: העובדה שהוא רץ כל הזמן, העובדה שהוא מבצע את הפעלולים שלו בעצמו וכן שהוא נפצע לפחות פעם אחת במהלך הצילומים. כל אלה התרחשו ויתרחשו גם הפעם, כשקרוז שב לנעליו של אית'ן האנט.

אלק בולדווין, סיימון פג, הנרי קאביל, ונסה קירבי ("הכתר") ואנג'לה באסט מצטרפים לקרוז בהרפתקה החדשה, ששוב עוסקת בהשלכותיו של מבצע שהשתבש. הסרט צפוי להגיע לבתי הקולנוע בישראל בסוף חודש יולי.

מקום שקט

סרטו השני כבמאי של ג'ון קרסינסקי, שמככב לראשונה לצד אשתו, אמילי בלאנט האדירה. סרט האימה החדש מתהדר בטייטל "אם הם לא יכולים לשמוע אותך, הם לא יכולים לצוד אותך". ובהתאם לאווירה המאיימת הזאת, משפחה מתגוררת בבדידות ביערות ומתקשרת בינה לבין עצמה בשפת הסימנים. דרך התקשורת הזאת היא הגבול הדק שבין חיים למוות.

"מקום שקט" יגיע לבתי הקולנוע בישראל ב-5 באפריל.

Skyscraper

דוויין ג'ונסון מככב במותחן חדש, שנראה כמו שילוב בין "הפשיטה" ו-"מת לחיות". לא הרבה ידוע על הסרט בשלב זה, מלבד העובדה שג'ונסון יגלם אב מסור שמנסה להגן על משפחתו, לאחר שנקלעה לסכנה בקומה ה-240 של גורד שחקים עצום.

לסרט אין בשלב זה תאריך הפצה בישראל. הוא יעלה לאקרנים בארה"ב ב-13 ביולי.

ווסטוורלד עונה 2

סדרת המד"ב המצליחה ואהובת המבקרים חוזרת אחרי שנעדרה מהמסכים כשנה וחצי. זה מספיק עבור HBO לשבור מסורת בת 20 שנה, במהלכן לא הוקרן טריילר של הרשת במשחק הסופרבול.

כשברקע מתנגן "Runaway" של קניה ווסט, נשמע קולה של דולורס (אוון רייצ'ל ווד) מבטיח לבני האדם שהיא וחבריה האנדרואידים ישרפו את העולם עד ליסודותיו, ויבנו מחדש עולם טוב וסובלני יותר. שברי הסצנות מבטיחות שאת המילים האלה ילוו לא מעט אלימות רובוטית ונקמות נגד מפעילי הפארקים.

ג'ק ראיין

אחרי סדרת הסרטים, גיבור ספריו של טום קלנסי זוכה גם לסדרה משלו ברשת אמזון השאפתנית. ג'ון קרסינסקי יגלם את ראיין, אנליסט שמגלה דפוס תקשורת החושף מזימת טרור בינלאומית בהיקפים עצומים.

העונה הראשונה תמנה שמונה פרקים, ולצדו של קרסינסקי יככבו גם אבי קורניש ("שבעה פסיכופתים"), וונדל פירס ("הסמויה") ועלי סולימן ("הממלכה"). הסדרה תהיה זמינה למנויי הרשת החל מה-31 באוגוסט.

Castle Rock

רשת הולו, שתעבור בחודשים הקרובים לשליטתה של דיסני, מחזיקה בידיה פרויקט שאפתני במיוחד מבית היוצר של ג'יי ג'יי אברהמס. "Castle Rock" הוא הניסיון של אברהמס לייצר יקום מורחב שבו מתרחשים במקביל כל סיפוריו של סטיבן קינג.

אברהמס אוהב מאוד לעטוף את הפרויקטים שלו במסתורין, וכך גם הפעם. אנדרה הולנד ("סלמה", "אור ירח") מגלם אדם שנקרא לחזור לעיירה בה הוא מתגורר, לאחר שקיבל שיחה מכלא שושנק (כן, זה שעומד במרכז "חומות של תקווה"). הטריילר מחוות ל"דברים שצריך" ו"קארי", ויש להניח שיש עוד רבות נוספות לאורך הסדרה.

בשלב זה לא ידוע עדיין מתי "Castle Rock" תהיה זמינה לצפייה למנויי הולו. יחד עם זאת, הסדרה מיועדת לשידור במהלך 2018, כך שלא נותר עוד הרבה זמן עד שהפרטים הללו יפורסמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully