וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם אורי קריסטל ואיתמר ווינר

איתמר ווינר ואורי קריסטל

21.5.2009 / 8:09

מותג האינדי הירושלמי "אוגנדה" חוגג יום הולדת 4 ביום שישי, לכבוד האירוע קבלו את עשרת התקליטים הישראלים של צמד הבעלים הפעלתן

צ'ארלי מגירה - פרגמנטים רוקנרוליים

"אולי האמן החשוב בארץ בעשר השנים האחרונות, בטח זה שיודע הכי טוב מה עושים עם גיטרה חשמלית. אלבום עמוק שמלא בפניני רוק נ רול, ניצוצות דיסטורשן, מונולוג מסרט ערבי, ביצוע מרגש לפיזמון ליקינתון, ואנשי הצפרדע הרוסים שמתו וחזרו לחיים כיצורים רדיואקטיביים מוזרים למראה"

הג'ינג'יות - הג'ינג'יות

"תמיר אלברט, שניה אחרי נושאי המגבעת ושניה לפני מאה שערים מנחית את יצירת הפופ המושלמת הזאת, בהפקה אלקטרונית ששומרת על טריות גם היום"

היהודונים – היהודונים

"פשוט טינופת, במובן הכי טוב של המילה. אלבום מלוכלך גס רועש עם כמויות בילתי הגיוניות של ריוורב, שמתפוצץ כל פעם ששמים אותו במערכת, ומשאיר אותך עם ראש מסתובב וחיוך על הפנים"

מאנקי סאן אוף א דונקי – שישי בבורסה

"שלוש מילים בשיר, שני אקורדים מקסימום, מנקי לא מרחמים על אף אחד, הם יוצאים לטייל במתחם של הזונות עם הארבע על ארבע של אבא וזה מתוק ומר באותו זמן"

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

3ח – 3ח

"מעט להקות ביטאו יותר טוב את הניכור המוחלט מהמקום בו הן חיות כמו 3ח, שבודאי הסתכלו מסביב ולא ראו שום דבר שהן רוצות להיות. אבל למרות השירה באנגלית, ההשראה מחו"ל, והעובדה שהם היו יכולים להיות להקה מעולה מכל מקום בעולם, המוסיקה שלהם נשארה גם מקומית ומרגשת"

הפה והטלפיים - הפה והטלפיים בחלל

"באמצע הניינטיז ירושלים נראתה לא רע. טאוור רקורדס ברחוב הלל היה מסדרון ארוך מלא בדיסקים ומגזינים מעודכנים, הכל מחולק לפי מחלקות וז'אנרים ומוכרים אדיבים שזורקים המלצות מהלב.העטיפה הורודה משכה אותי והמסר בתוך העטיפה הלך כך:
'...מים רבים עמדו בשלוליות מאז הפעם האחרונים שהתראינו...שש שנים מאוחר יותר, אנו חיים בעולם שונה, וכולנו תקווה שאכן צועדים אנו אל עתיד ורוד יותר'. יא רייט"

Whorecore- Protection

"מטאאאאל! כנראה האלבום הברוטאלי ביותר שהוקלט על אדמת ארץ הקודש, גריינדקור לפנים, כבד כמו הכותל, אלים כמו מג"ב"

פלסטיק ונוס – פלסטיק ונוס

"אלבום הפאנק הכי טוב שנעשה בארץ"

דיוואלט - דיוואלט

"אינדסטריאל, גיטרות, אלקטרוניקה, טקסטים חזקים שלעולם לא אבין באמת וקליפ שמראה שלושה אשכנזים רצים על טריבונות ליד מרכז הטניס של מלחה.לא ברור איך השתחל הדיסק
אל "נענע דיסק" אבל פעם היו דברים כאלו, פעם להקה יכלה לחלום על חוזה, על שעות אולפן בדי בי, על קליפ, יחסי ציבור, פוסטר, ואז אחרי כמה שבועות לנחות הישר אל מדפי הקאט -אאוט. מסטרפיס"

Nico Teen – Workshop

"פופ אינטימי מוזר ומרגש, דל אמצעים ומלא השראה, שאולי מזכיר שירים שנכתבים למגירה, אבל שירים מעולים"

*האוגנדה (רחוב אריסטובולוס 4 בירושלים) יחגגו מחר (22 במאי) יום הולדת 4 עם שלל הופעות וסטים, בראשות בני המה, ההרכב הנוכחי של אוהד פישוף וישי אדר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully