וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדם גורליצקי - "שלום שלום"

29.11.2010 / 5:41

באמצע טור פסטיבלים עם ההרכב מטאפיקס, החליט אדם גורליצקי שהוא רוצה קריירת סולו. עם סינגל ראשון הוא מתחיל את הסיבוב ומתאמן בלהשתחרר מצל אביו, אילי גורליצקי

יח"צ - חד פעמי

בפסטיבל בפולין, מול 40,000 אנשים, אדם גורליצקי החליט מה הוא באמת רוצה בחיים. זה קרה בסיום סיבוב ההופעות עם ההרכב מטאפיקס, ההוא עם הלהיט "Big City Lights", אליו הצטרף. במהלך סיבוב ההופעות הספיק גורליצקי לצאת לשיט עם קינגז אוף ליאון ("הם היו נחמדים, אבל היה להם פאסון משלהם, דיבור סבבה בסך הכל") ולהופיע באצטדיונים, אך גם להחליט שמספיק לו והוא רוצה קריירת סולו משלו. עתה, עם צאת הסינגל "שלום שלום", הראשון מתוך אלבום הבכורה שלו, הוא סוגר מעגל.

אדם גורליצקי.
אכן שלום. אדם גורליצקי

"הבמות הגדולות בחו"ל נתנו לי את הבעיטה למוח", אומר גורליצקי בשיחה עם וואלה! תרבות. "האנרגיות האלו של קהל גדול נתנו לי סוג של ביטחון, אבל היום אני יכול להגיד לך שהופעה בתיאטרון תמונע מול 100 אנשים מרגשת אותי פי 100".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

למה אתה מצפה בעצם?

"אני מרגיש מאד שלם עם המוזיקה שלי, אבל אני עדיין רוצה מה שכולם רוצים – להצליח מאד ושישמעו את השירים ויבואו להופעות. עם זאת, אני די רגוע כי אני אוהב את מה שאני וגלעד שמואלי, המפיק המוזיקלי של האלבום, עשינו בו. אני במקום טוב ונעים".

ועם היום מרלו רודט, מה שנשאר ממטאפיקס, מבקש ממך להצטרף אליו – אתה הולך?

"לא, חד משמעית. יש דברים שאתה רוצה לעשות בחיים, כמו להיות כל יום במקום אחר ולנגן במקומות גדולים', אבל זהו, גמרתי עם זה – הדבר שאנחנו עושים הוא הדבר האמיתי מבחינתי".

אילי גורליצקי. אפרת כפרי
בלי שתן לראש. אילי גורליצקי/אפרת כפרי

גורליצקי כמובן לא מתחיל מאפס – הוא עבד בישראל עם עידן רייכל, עברי לידר וגם עמיר בניון והוא גם הבן של אילי גורליצקי, מהדמויות האגדתיות של עולם התיאטרון והבידור בישראל, הזכור בעיקר בגלל "שלמה המלך ושלמי הסנדלר" בכיכובו.

אדם, איך משתחררים מהצל של "הבן של"?

"הנה השתחררנו, עד שהעלית את זה. סתם, זה טבעי ששואלים ואבא שלי הוא פיגורה מאד רצינית בתיאטרון ובבידור הישראלי, אבל יש לנו סוג אחר של עשייה. גם הדברים שהוא עשה השיקו עם מוזיקה והמוזיקה שסשה ארגוב כתב ל'שלמה המלך' זו מוזיקה מדהימה".

מה העצה הכי טובה שהוא נתן לך?

"לשמור על צניעות ושהשתן לא יעלה לי לראש".

ואתה מתמיד בזה?

"אני מתאמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully