וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם נבו - "פירורים"

15.12.2010 / 7:44

האזינו לסינגל הבכורה של היוצרת, שאחרי שנים של הופעות יוצאת לדרך עצמאית בדרך לאלבום ראשון. בראיון, היא מספרת על המודעות לדרך הקשה ועל העצה שנתן לה נעם רותם

יח"צ - חד פעמי

כבר כמה זמן שהשם נעם נבו מרחף בחללי הרוק הישראלי – בהופעות הקטנות שלה וגם בהשתתפותה בפרויקטים כמו המופע "בנות חוה", שנערך לכבודה של חווה אלברשטיין בפסטיבל תל אביב בשנה שעברה. עתה יוצאת נבו לדרך חדשה עם סינגל ראשון, "פירורים" מתוך אלבום הבכורה שמציג סינגר-סונגרייטר די מעניינת, עם ניחוחות ברורים של רוק איכותי והבטחה להמשך.

"קיבלתי החלטה כבר לפני שלוש שנים שהגיע הזמן", אומרת נבו בראיון לוואלה! תרבות לכבוד צאת הסינגל. "ואז גיליתי שלא הכל עובד כמו שאני רוצה. מאז, בערך אחת לכמה שעות אני חושבת על לוותר על הכל, אבל בסוף המוזיקה תמיד יותר חזקה. הרגעים של הייאוש הם טבעיים, אבל הם לא האמת.

להיות מוזיקאי בישראל זה מספיק קשה. להיות מוזיקאית ועוד בז'אנר שלך זה בכלל מורכב.

"אני לא חושבת על זה ככה. אני כותבת את השירים שלי, אני לא חושבת שאני נמצא במקום שהוא יותר מדי אינדי. אני חושבת שהשירים שלי יכולים להתחבר לנתח אוכלוסיה שהוא יותר גדול מבועת האינדי התל אביבית, שאני בהחלט חלק שלם ממנה. עם זאת, אין לי סנטימנטים לסצנה זו או אחרת".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
נעם נבו. אור הרפז,
עכשיו זה הזמן. נעם נבו/אור הרפז

נבו מבינה בתעשיית המוזיקה מעט יותר מאמנים שנמצאים בתחילת דרכם העצמאית כמוה. עבודתה היומיומית היא במשרד בוקינג, המארגן הופעות לאמנים שונים והיא מכירה את הקשיים. גם על האלבום החדש היא עבדה עם מוזיקאים כמו עדי רנרט, פיטר רוט, ניר מנצור ועוד. "בגלל שאני עובדת בתחום אני יודעת מה מחכה לי", היא אומרת. "אני יודעת שבתוך הדרך הזו הכל יכול לקרות. אתה יכול להיות שנה בעניין ואחרי זה כלום לא יקרה".

מתוך המוזיקאים הוותיקים שעבדת איתם, מי נתן לך את העצה הטובה ביותר?

"העצה הכי טובה שקיבלתי היא מנעם רותם, שאני מאד מעריכה אותו ולא רק כי הוא כותב נעם בלי ו'. הוא אמר לי 'לא משנה מה יגידו לך, בסופו של דבר את תצטרכי לעשות את הטעויות שלך וגם להצליח את ההצלחות שלך'. זה העניין – לא לחפש תבנית, בעיקר לא בתחום הזה".

*נבו תופיע ב-26 בינואר במועדון האוזןבר בתל אביב ותארח את רוני אלטר ואבנר קלמר. אלבום הבכורה שלה, "בחוץ העולם יפה", יצא בחודשים הקרובים.

  • עוד באותו נושא:
  • נעם נבו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully