וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזינו: גליקריה שרה אהובה עוזרי

3.2.2013 / 9:00

הזמרת מבצעת שיר חדש של אהובה עוזרי בשם "מתוך עיניך" מהאלבום "מעלי דממה", בו ישתתפו גם ברי סחרוף, רונה קינן, מאור כהן, אהוד בנאי, יעל דקלבאום ועוד

יח"צ - חד פעמי

אהובה עוזרי, מגדולות היוצרות וזמרות הנשמה במוזיקה הישראלית, חוזרת באלבום חדש בו כל שיריה מבוצעים על ידי אמנים אחרי, ביניהם אהוד בנאי, ברי סחרוף, גליקריה, דנה ברגר, זהר פרסקו חוה אלברשטיין, יעל דקלבאום, מאור כהן, מאיה אברהם, קובי אפללו, קורין אלאל, רונה קינן, שי צברי, שני פלג ושרון קרלן.

אהובה עוזרי - מתוך עיניך (בביצוע גליקריה). אילן בשור,
אהובה עוזרי/אילן בשור

כל אלה שמרו על הבערה של הרוח החיה ומעיין היצירה הפורה והייחודי של אחת האמניות הגדולות בישראל, שמתקיים באלבומה החדש בזכות אהבתם העצומה והערכתם של המוזיקאים אל עוזרי. הסינגל הראשון מתוך האלבום כולל שני שירים, "מתוך עיניך" בביצועה של גליקריה (אותו ניתן לשמוע מעלה) ו"הים" בביצועו של זהר פרסקו.

כזכור, לאחר הופעת ההשקה לאלבום המוערך "צלצולי פעמונים" לקתה אהובה במחלת הסרטן ובשל כך הוסרו מיתרי קולה. עוזרי, שעוצמות חיות אדירות זורמות בעורקיה, לא חדלה לרגע ליצור, לנגן ולהופיע. הבולבול טראנג, כלי הנגינה המיוחד עליו היא מנגנת בוירטואוזיות, הפך לקולה השני ומתרגם את מיתריה למוזיקה שהיא יוצרת. כעת יתרגמו את קולה גם האמנים שמשתתפים באלבום המדובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully