וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריאל זילבר לוואלה! תרבות "לא התנצלתי ולא אתנצל"

גם אחרי הנאום שנשא בטקס פרסי אקו"ם, אריאל זילבר לא נרגע "מחבלים רוצחים בדם קר ואחרי שנתיים יוצאים, למה שיגאל עמיר לא יהיה ככה?", וגם: מה באמת אמר על הומואים? צפו

צילום: דייב שחר ודניאל בוק, עריכה: רן צימט, השיר "ברוש" באדיבות התו השמיני

הסערה סביב פרס אקו"ם למוזיקאי זילבר הגיעה אתמול (שני) בערב לשיא במעמד הטקס שהתקיים בתיאטרון גשר בתל אביב. לטקס הגיעו גם אמנים כמו הדג הנחש, גיא ויהל, יונתן רזאל, עידן רייכל, עדי לאון, אביתר בנאי ועוד, אבל את הפוקוס גנב כמובן זילבר, שעלה לבמה לקבל פרס על תרומה למוזיקה הישראלית, שבמקור הוענק לו על מפעל חיים.

כפי שפורסם לראשנה בוואלה! תרבות, מכבש הלחצים שהופעל על אנשי אקו"ם במטרה לשנות את שם הפרס של זילבר הגיע מדליה רבין, בתו של יצחק רבין ז"ל, שנרצח על רקע פוליטי לפני 18 שנים – המכהנת כדירקטורית חיצונית באקו"ם.

את זילבר, הזוכה השנוי במחלוקת של השנה, קיבל מוטי קירשנבאום במילים: "גם אותי הוא מרגיז אבל לא הייתי רוצה לחיות בחברה שרק את דעתי מותר בה להביע. לא חושב שכל אמירה שלו ותהיה המקוממת ביותר, משנה את טיב שיריו. ואנחנו כאן כדי לכבד את שיריו. שתמשיך לרוץ אריאל זילבר, שמוליק קורא לך".

ביציאה מן הטקס שוחח זילבר עם וואלה! תרבות והכריז בין היתר כי הוא אינו מתכוון להתנצל, התייחס בדבריו גם להתבטאות שלו בנוגע לשחרור יגאל עמיר, רוצח ראש הממשלה יצחק רבין, וסיפר איך הוא מתכוון לחגוג את הזכייה.

מה דעתכם על מה שאריאל זילבר אמר לוואלה! תרבות? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully