וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האבולוציה הווידאו-קליפית של קיילי מינוג

24.3.2014 / 11:55

חלאס עם המיילי, לכו על הקיילי: סנסציית הפופ האוסטרלית חוזרת עם קליפ פרובוקטיבי. סיבה טובה להיזכר באבולוציה הויזואלית הוורסטילית שלה עד היום

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוחנת במכון כושר. צילום מסך מתוך הקליפ החדש של מינוג/מערכת וואלה!, צילום מסך

קיילי מינוג חוזרת למשחק שלא מפסיק להשתנות ולתעשייה שלא יודעת שובע. פנים רבות לה, לאינפלציה החריפה והקיצונית של כוכבניות הפופ העכשווי. MTV מעולם לא הופגז בכמות כל כך גדולה של קליפים בהן מככבות ילדות שכל רצונן הוא להתפשט בפני העולם, עדיף עם אוטו-טיון ברקע וראפר ייצוגי שיעשה אווירה כמו של גדולים. כל סוכן מתחיל יידע למנות מספר תכונות הכרחיות לכוכבת פופ בפוטנציה: כריזמה קיצונית, דינמיות, עור פנים מושלם וכן הלאה. נשמע די פשוט, לא? הצחקתם את מינוג, שגם בקליפ המיליון שלה לא רואה ממטר כוכבניות כמו ג'סטין ביבר, מיילי סיירוס, קשה, ליידי גאגא, קייטי פרי ושות'.

הקליפ החדש של קיילי מינו לשיר "Sexercize" מתוך האלבום החדש מוכיח שיש דרג ושיש זרג, ומינוג משתייכת לקטגוריה הראשונה למקרה שתהיתם. הנה האבולוציה הוידאו-קליפית של סנסציית הפופ האוסטרלית שבגיל 45 עושה בית ספר לכל המבולבלות. טיילור סוויפט, כדאי שתרשמי לך כמה הערות.

"The Loco-Motion"

המסר: עד עכשיו שיחקתי באופרת סבון ועכשיו אני מנסה לזרום על קריירת פופ. פליז תעשו לי לייק ותעקבו אחרי באינסטגרם.

אם זה נראה כמו שיר מפגר, נשמע כמו שיר מפגר ומופק כמו שיר מפגר – כנראה שזה שיר מפגר. מהבחינה הזאת, אנשיה של מינוג הצליחו להפוך את הקאוור הזה (לשיר המקורי והמעולה של ליטל אווה משנת 1952, נ.ה) למזוהה איתה אפילו יותר מהמקור ולאחד מלהיטיה הגדולים והזכורים. היום הקליפ הזה אולי נראה כמו פרסומת אחת ארוכה ל"אמריקן אפרל" אבל התסרוקת של מינוג עדיין נראית כמו משהו שלקוח מתוך הסיוטים של כל בעלי השיער המתולתל באשר הם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"Confide In Me"

המסר: גם לי יש רגשות, אני גם בנאדם.

קליפ ושיר שלוקחים את התדמית הטהורה של מינוג ושורפים אותם כליל לנגד עיניהם המשתאות של מעריציה. מדובר באחד השירים הטובים בקריירה של מינוג, מלווה באסתטיקה מדויקת של צבעים חזקים, מילים מזמינות, שפתיים גדולות – מעין הומאז' וביקורת על פורנוגרפיה ושיחות מין.

"Where the Wild Roses Grow"

המסר: חשגזתי עם ניק קייב עוד כשהיה לו שיער על הראש. אני עוד יותר מראויה, אני איכותית, דאמיט.

מינוג שוכבת בתוך אגם מים, ניק קייב גוהר מעליה, מה עוד אתם צריכים יותר בחיים האלה? ספרו לנו בפייסבוק.

"Spinning Around"

המסר: חזרתי, ואני נראית פצצה במכנסוני זהב.

מי מאיתנו לא פקדה את מועדוני העיר בגופיית קולר מבד צ'יפי, ללא חזיה ובתוספת איפור מוגזם? כמעט כולנו. אבל על מינוג, הזול הופך ליקר, האינפנטיליות נעשית מגרה, הכיף נהיה מדבק. תוסיפו לזה את מינוג על כל פלחיה מצחקקת ומשתובבת - וקיבלתם להיט קאמבק נאה מאוד.

"Can't Get You Out Of My Head"

המסר: עוד יום במשרד עם סרבלי האהוב.

אח, הסרבל הלבן - כל כך פונקציונלי, עמיד, חזק, לא מתלכלך, עמיד בגשם ורוחות חזקות - פריט הלבוש האהוד על האישה המודרנית, וניתן בקלות להבין למה. מינוג לקחה את פריט הלבוש ששינה היסטוריה והוכיחה לכולם שהיא יודעת לספק את הסחורה גם בתנאים קשים כמו הגרפיקה המחרידה בתחילת היצירה הפמיניסטית.

"Chocolate + Slow"

המסר: חם בחוץ, אל תשכחו להשאיר כוס מים לכל מי שצופה בי עכשיו ומזיע כמו משוגע.

יש רק דבר אחד שיכול להיראות יותר טוב מקיילי מינוג ששוכבת על שפת בריכה בבגד ים, וזה קיילי מינוג שוכבת על שפת בריכה בבגד ים, מוקפת גברים חסונים לבושים תחתונים צבעוניים. זאת כבר נקודת פתיחה מוצלחת לקליפ הזה (גם השיר לא רע בכלל) שהוא מאוד פשוט אבל עדיין ממגנט, בעיקר בזכות האווירה המדויקת. האלבום Body Language, הניב סינגל נוסף שזכה לקליפ יפה לא פחות – Chocolate"", שנראה כמו הגרסה האמנותית ל"ריקוד מושחת".

"Sexercize"

המסר: מסיבת חשק אצלי! כניסה חינם למאשרים השתתפות!!!

עם הקליפ החדש אנו חוזרים לנקודת ההתחלה: מינוג אולי נעלמת כל כמה שנים אל תהום השכחה, אבל כשהיא חוזרת – קשה מאוד להתעלם ממנה. לא מדובר בכוכבת מזדקנת שמנסה לחקות את הצעירות או לתקשר עם קהל ההמונים עם מה שהולך היום. מדובר במישהי שבאה לעשות כיף, בלי יומרות, אבל עם אופי. בקיצור - פופ. כפיים.

התרשמתם מהקליפ החדש של מינוג? בואו להתלהב עלינו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully