וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן מתקשה להתאושש: "רק 2 הופעות נקבעו לאפריל"

27.3.2014 / 0:00

אייל גולן משדר עסקים כרגיל, אבל שני נגנים שלו מגלים לוואלה! תרבות כי חלה צניחה של כ-40 אחוז בכמות ההופעות מאז הפרשה, ולאפריל נקבעו רק שתי הופעות. גולן מכחיש

צילום: דניאל בוק, ניב אהרונסון, טל אנגלנדר, אבי כהן; עריכה: יאיר דניאל; קריינות: אביב אברמוביץ'

אייל גולן מנסה לשדר "עסקים כרגיל" מאז הסתיימה החקירה המשטרתית שהתנהלה נגדו בחשד לבעילה אסורה בהסמכה של קטינות, והחלטת הפרקליטות לסגור את התיק נגדו עקב חוסר מספק בראיות. גולן אמנם נחלץ מהזירה המשפטית, אבל נראה שספג פגיעה קשה בזירה הציבורית, התדמיתית והכלכלית, וספק אם יצליח לחזור לימיו הגדולים. שני נגנים קבועים של גולן מגלים לוואלה! תרבות כי חלה צניחה דרמטית "של כארבעים אחוז" בכמות ההופעות שלו מאז הפרשה, ובחודש הבא גולן עשויי להגיע לשפל חדש – עד כה נקבעו לאפריל "שתי הופעות בלבד". בליאם הפקות, החברה של גולן, מכחישים זאת.

הפרקליטות החליטה: לא יוגש כתב אישום נגד אייל גולן. דניאל בוק
"צניחה של 40 אחוז בכמות ההופעות". אייל גולן. ספק: דניאל בוק/דניאל בוק

"מאז הפרשה, יש לאייל פחות הופעות", אומר לוואלה! תרבות אחד מנגניו הקבועים בשנים האחרונות, "העליהום התקשורתי פגע בו. אייל לא עובד כמו שהוא היה עובד. יש ירידה שבין 30 ל-40 אחוז בכמות ההופעות מאז הפרשה. העבודה ירדה, יש ועדים שהופענו בפניהם ולא מזמינים אותו עכשיו, כי הם מפחדים מהתקשורת. אייל היה בפיק של השיא, והוא כבר לא שם".

נגן קבוע אחר שמלווה אותו מזה שנים אומר לוואלה! תרבות: "לצערי אנחנו עובדים עם אייל מעט מאוד, קשה לי לכמת את זה ולקבוע במדוייק אם זאת ירידה של 30 אחוזים או 40 אחוזים. פברואר היה חודש לא רע, עם חמישה או שישה מופעי חורף, אבל במרץ נקבעו פחות הופעות, ובאפריל נקבעו עד עכשיו אפילו פחות הופעות. למשל, בשבועיים שבין יום ראשון ה-16 במרץ ועד שבת ה-29 במרץ נקבעה הופעה אחת בלבד, שאמורה להתקיים היום (חמישי, 27 במרץ) באילת. לאפריל נקבעו עד עכשיו אפילו פחות הופעות מאשר במרץ - שני תאריכים של הופעות בלבד".

- זה מעט מאוד הופעות למי שנחשב למלך המוזיקה הים תיכונית, ויח"צנו הגדיר אותו שוב ושוב כ"זמר הלאומי".

"מה שנשאר לי לעשות זה לחפש עוד עבודה בחוץ, ואני אעשה את זה. ברוך השם עבדנו לפני אייל, נעבוד גם אחרי אייל".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אייל גולן. אינסטגרם, צילום מסך
עסקים כרגיל? לא ממש./צילום מסך, אינסטגרם

עם זאת, בסביבת אייל גולן נשמעו גם טענות אחרות: "כל השוק למטה כרגע", "מיעוט ההופעות באפריל הוא בגלל שזה חודש חלש, יש גם את פסח באמצע", "בכל שנה החורף חלש ויש פחות הופעות", "במאי גולן אמור לצאת להופעות בארצות הברית, אחרי שכבר היינו שם בינואר", "ויש צפי שההופעות יתפסו תאוצה לקראת הקיץ".

מליאם הפקות נמסר בתגובה לדברי שני הנגנים של גולן: "לא היה ולא נברא, שקר וכזב. אנו דוחים את כל הניסיונות להמשיך לחבל ולהזיק".

מה באשר ליום העצמאות? בסביבתו של גולן מעריכים כי אייל גולן יופיע בחג הלאומי. מקורב לגולן טוען כי הזמר עשוי להופיע בשלוש ערים, אולם איש מהגורמים איתם דיברנו לא ידע לתת פרטים נוספים. בתוך כך, פורסם אמש ב"ערב טוב עם גיא פינס" כי גולן ישתף פעולה לראשונה בקריירה עם שרית חדד במופע חד פעמי, שיתקיים ב-19 ביוני, ואל השניים יצטרף הזמר היווני ניקוס ורטיס.

בכל מקרה, מוקדם להספיד את גולן; כמו שהוא עצמו שר בסינגל החדש שלו - "ימים יגידו".

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully