וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם הקליפ האהוב של פארל וויליאמס מועתק מיצירה של בת 24?

22.4.2014 / 15:40

מאחורי הקליפ "Happy" שמשגע את העולם ומתנגן בקצב מסחרר ביוטיוב, עומדת פרשה מעט מביכה שבמרכזה, כמובן, גניבה. אמת או בדיה? תשפטו בעצמכם

הקליפ לשיר "Happy" של פארל וויליאמס, שמפציע מכל מקום וכל הזמן, זכה לכמעט 200 מיליון צפיות ב-YouTube. עם הנתון המדהים הזה, קל לנחש שמבין המיליונים שצפו בווידאו ללהיט המפלצתי, היו גם כאלו שצללו לפרטיו. ביניהם ניתן למנות את הרקדנית והשחקנית אן מארסן בת ה-24 המתגוררת בברוקלין, שצפתה בווילאמס המרקד והבחינה שהקליפ דומה ואף מועתק מווידאו שיצרה בשנת 2011.

באותה שנה, מארסן שחררה לרשת וידאו באורך 71 דקות, בו היא מתועדת רוקדת ברחובות ניו יורק. היצירה של הרקדנית האמריקאית אמנם נצפתה על ידי עשרות אלפי אנשים בלבד, אך אכן דומה באופן מחשיד ל"שמח" של מפיק העל (הרגיש, יש לציין).

בראיון לספין, הסבירה מארסן את אכזבתה מהעניין: "זה דבר גדול, שריקוד מקבל הכרה מהסוג הזה. עכשיו אנחנו מקבלים הצעות לפרויקטים יותר משאי פעם יכולנו לדמיין. עם זאת, אנחנו מרגישים שלא קיבלנו את הקרדיט המתבקש". נציגיו של פארל אמרו בתגובה שאף אחד ממחנה וויליאמס, כולל המוזיקאי בכבודו ובעצמו, לא צפה ביצירתה של מארסן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully