וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאב טנא: "אי אפשר להגיד שכל הערבים חמאס"

זאב טנא מציין 25 שנים לאלבומו "חתול שחור" בהופעה מיוחדת שתארח את בכירי הסצנה. הזדמנות טובה לדבר על חתולים שחורים ועל פוליטיקה

כתבת: נועה הרשקוביץ, צלם: קובי אליהו, עריכה: מאיה בן ניסן

אדם לאדם זאב, או שמא אדם לאדם חתול? זאב טנא מציין 25 שנים לצאת אלבומו "חתול שחור" בהופעה מיוחדת שתתקיים ב-22 ביולי (שלישי) במועדון הבארבי בתל אביב. כיאה לחגיגות חצי היובל, טנא לא יהיה לבד על הבמה ויחד איתו יופיע הרכב הנגנים המקורי שניגן באלבום (אבי סינגולדה, ישראל נחום, עדי רנרט ואלון נדל לצד הבסיסט המוביל של טנא, זוסקוביץ).

גם רשימה ארוכה של בכירי הסצנה המקומית יגיעו לעשות כבוד לטנא: חברי להקת תערובת אסקוט – הלא הם ירמי קפלן, אסף אמדורסקי ועמיר רוסיאנו (ג'נגו)- יתאחדו לכבוד ההופעה ויבצעו משירי "חתול שחור"; אושיק לוי וסגול 59 ישתפו פעולה על הבמה; וכן יתארחו גם עמיר לב, איה כורם, אביב גדג', יהוא ירון, קוואמי, רוני סומק, הילה רוח, שמיל פרנקל, אודי שרבני, "חיה מילר", מאי לביא, ערן זילברברג, ארז שוויצר ותמיר קליסקי (אתניקס).

האלבום "חתול שחור" שיצא בשנת 1989 בהוצאה עצמית (מה שהיה נדיר לאותה התקופה) כולל את השירים "מחומצנת", "גרמנים", "איה" ונוספים. הוא היה לאלבומו השני של טנא ונחשב לאחד המוכרים והמוערכים שלו. את העטיפה עיצב מישל אופטובסקי, ואייר דודו גבע – ואולי עד היום מדובר בעטיפה שהפכה ליותר מפורסמת מהאלבום עצמו.
פגשנו את טנא באולפן (שהיה בתוך מקלט) וכן בביתו, ודיברנו על פוליטיקה, מוזיקה, הדור הצעיר וכמובן, על חתולים שחורים וזאבים.

"חתול שחור" חוגג חצי יובל בהופעה מיוחדת, מחיר כרטיס עומד על 70 שקלים וניתן לרכוש מהם כאן.

צפו: זאב טנא מבצע את "התקווה 2.0"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully