וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הבקסטריט בויז: "מתפלל עבור ישראל והפלסטינים"

שירות וואלה! סלבס

30.7.2014 / 15:07

אחד מכוכבי הלהקה, שהיתה אמורה להופיע השבוע בארץ, איי.ג'יי. מקלין, מדבר על ביטול המופע והמצב הביטחוני באזור. "יש לנו משפחות, זה לא שווה את הסיכון", אמר. וואלה! סלבס סורי

בקסטריט בויז. GettyImages
משפחתיים פלוס. הבקסטריט בויז/GettyImages

מעריציה המקומיים של להקת בקסטריט בויז, זוכים סוף סוף להסבר מנומק על דחיית הופעותיה של להקת הבנים המרגשת שהיו אמורות להתקיים בארץ בימים אלה. נכון, תקופת מבצע צוק איתן אינה הבטוחה ביותר לבלות ברחבי ארץ הקודש - אך נראה שמשפחותיהם של הבנים הן שחרצו את גורל שלושת ההופעות, שתוכננו להם השבוע ברעננה.

צלם הפפראצי של אתר הרכילות TMZ, תפס את הבקסטריט בוי המזוקן איי.ג'יי. מקלין, לשיחה על המצב באזור והמעריצות המאוכזבות (שחיכו להן שני עשורים!). פליט הניינטיז סיפר על ההחלטה שלא להגיע לישראל ונזהר מלנקוט עמדה פוליטית. "אני מאוכזב עבור המעריצים שלנו, אבל רק דחינו את המופע, בתקווה שנגיע במרץ או אפריל", אמר הזמיר. יש לנו את המעריצים הכי הכי נאמנים שם, שמחכים שנופיע בישראל כבר שנים".


עוד סיפורים נוצצים:
מתיחת פנים: איך השתנו הבקסטריט בויז?
צפו: בר רפאלי מודה לחיילים ולתושבי הדרום
עם רגל שבורה: דודו אהרון מבקר חיילים פצועים

"מה שקורה שם נורא, אנחנו מתפללים עבור שני הצדדים - אי אפשר לבחור צד. אבל זו היתה החלטה בטיחותית, לכולנו יש משפחות, אפילו אי אפשר לטוס לשם", אמר מקלין המנומק, למרות שלא דייק במיוחד. "אם היתה הפסקת אש היינו שוקלים זאת אבל אי אפשר לדעת, זה לא שווה את הסיכון. זה מבאס עבור כל המעריצים", אמר בהסבר לא רשמי.

"הנסיבות מצערות. נשים וילדים מתים, מטוסים מתקיפים מהשמיים, אלימות לא פותרת כלום", סיפר הבקסטריט האמריקני לצלם הפפראצי המתיש. "אני מקווה שיראו עין בעין ויגיעו להסכם. ממה שהבנתי, זה קורה אחת לשנתיים או שלוש באזור, זה קשה. אני מקווה שזה יסתיים כמה שיותר מהר, לפני שיהיו עוד מתים". אמן, מקלין, אמן.


וואלה! סלבס ביטלה את התור אצל דורית גבות, אחרי שאמרה לה שאפילו בג'ונגל יש פחות שיער ודרשה תוספת סיכון.


רכלו על ההסבר של הבקסטריט בויז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully