וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רונה קינן: "מאיימים על חיי"

31.7.2014 / 15:33

לאחר שהביעה את תחושותיה לגבי מבצע "צוק איתן", וכתבה ש"כל סימן להתנגדות למבצע נתפס כבגידה", רונה קינן נאלצת להתמודד עם איומים על חייה ומבטלת הופעה

רונה קינן. אביב חופי
"חשופה להתקפות מילוליות קשות ואיומים על חיי". רונה קינן/אביב חופי

רונה קינן נאלצה לבטל את הופעתה הערב (חמישי) בשוק הטורקי בחיפה, עקב גל איומים, הכפשה והסתה שנמשך כבר למעלה משבוע ברשתות החברתיות. "מתוך חשש נקודתי לשלומה של רונה, בחר המשרד שקובע את הופעותיה לבטל את המופע הערב", נכתב בהודעה הרשמית.

האיומים על קינן החלו לאחר שהתעוררה סערה בעמוד הפייסבוק הרשמי שלה, בו הביעה את תחושותיה לגבי מבצע "צוק איתן". בין היתר, גולשים זועמים כתבו לקינן בעמוד "שיפול לך טיל על הבית ואז נראה מה תגידי", כמו גם "זונה של ערבים" ועוד מילות הסתה ושנאה שברגעים אלו מופצים בעמוד של המוזיקאית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מסוכן. חלק מן התגובות שפורסמו בפייסבוק של קינן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפוסט שהעיר את המהומה ופורסם בימיו הראשונים של המבצע, כתבה קינן: "אחרי ארבעה ימים של אזעקות וירידה למקלטים, הצמדות למסך הטלוויזיה ולפייסבוק, תסכול, כעס, פחד, רחמים, וויכוחים אינסופיים - אני מוצאת את עצמי ללא מילים. מיואשת מהידיעה שכמו תמיד, כל סימן להתנגדות למבצע הזה נתפס בחברה הישראלית כבגידה, כחוסר סולידריות. אני מיואשת מהסטריליות של התקשורת הישראלית (ברובה) ש'חוסכת מאיתנו' את החורבן ואת הרג הנשים והילדים בעזה - אחד המקומות העצובים בעולם. אני מיואשת מהמחשבה על ילדי שדרות ועל ילדי עזה שמרטיבים בלילה את המיטה מרוב פחד ושיגדלו לראות זה בזה לא בני אדם, כי אם בני שטן".

קינן מסרה: "יש בימים אלה גל עכור ואלים של של מסעות הסתה והשמצה ברשתות החברתיות. לצערי מצאתי את עצמי חשופה להתקפות מילוליות קשות ואיומים על חיי בעקבות פרסום שקרי משנת 2012 שפורסם שוב בימים אלה והוצג כאילו התרחש עכשיו, בזמן רגיש זה של מלחמה. הלוואי ויבואו כבר ימים שקטים יותר לכולנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
  • עוד באותו נושא:
  • רונה קינן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully