וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כשהתותחים רועמים: מעריצים קוראים לליידי גאגא לבטל את הופעתה בישראל

20.8.2014 / 13:49

בצל חידוש הלחימה בעזה גוברות שוב הקריאות לליידי גאגא לבטל את הופעתה בישראל, המתוכננת ל-13 בספטמבר. "המופע מתקיים כמתוכנן", נמסר מההפקה

ליידי גאגא בהופעה. GettyImages
שירת הסירנה. ליידי גאגא/GettyImages

אם רצף הפסקות האש והשיחות בקהיר בין ישראל לחמאס הפיחו תקווה שהשקט יחזור לאזורנו ואיתו ימשיכו כסדרם המופעים מחו"ל, כעת שוב עולה העיסוק בנושא לסדר היום. מהפקת המופע של ליידי גאגא בישראל מקפידים כל העת לומר שההופעה תתקיים כמתוכנן ב-13 בספטמבר, אבל לאורך כל הזמן הזה גאגא מקבלת פניות ממעריצים ו/או סתם אקטיביסטים שלא להגיע לישראל.

"היא צריכה לבטל את המופע, היא באמת צריכה", כתב מעריץ באחד הפורומים המוקדשים לה. "חכו ותראו איך העולם והתקשורת יקרעו אותה לגזרים אם היא תופיע במדינה שמואשמת בפשעי מלחמה". בימים האחרונים פנו לזמרת מעריצים בטוויטר. אחד מהם כתב: "מתי תבטלי את המופע בישראל? אל תשירי לרוצחי ילדים, גאגא". אחר צייץ: "גאגא באמת צריכה לבטל את ההופעה שלה בתל אביב בספטמבר לטובת הבטחון האישי שלה וגם כדי להחרים (את ישראל) עקב פשעיה נגד האנושות". יצוין שבמקביל ישנם מעריצים ישראליים רבים שמתחננים בפני גאגא בטוויטר לא לבטל.

כידוע, לא מדובר במקרה הראשון בו אמנים רבים שהיו צפויים להגיע להופעות בארץ זוכים לנאצות, איומים ואזהרות. זה קורה גם בזמנים שקטים, אבל מתעצם כמובן תחת שריקות הפגזים. בין האמנים שקיבלו פניות כאלה לאחרונה היו הראפר טאליב קוואלי, שאכן נעתר להן וביטל את הופעתו עוד לפני שהחל מבצע "צוק איתן", סי לו גרין, מגהדת', לנה דל ריי, פול אנקה וכמובן ניל יאנג, שקיבל מכתב מרוג'ר ווטרס המבקש שיבטל את הופעתו בישראל. לבסוף יאנג ביטל את הופעתו מפאת המצב הבטחוני, והצטרף בכך לאמנים הנ"ל ולפול אנקה (שהופעותיו נדחו לאוקטובר), בראיין ג'ונסטאון מאסקר, בקסטריט בויז, קנזס ואחרים.

מהפקת המופע של ליידי גאגא בישראל נמסר: "המופע של ליידי גאגא מתקיים כמתוכנן ב-13 בספטמבר. אם יהיה שינוי כלשהו בהמשך נעדכן מיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully