וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית התקליט עם שלומי אבר

28.8.2014 / 0:00

לקראת הופעתו הנדירה במחוזותינו, די ג'יי שלומי אבר בוחר ומספר על הקטעים שהכי השפיעו על יצירותיו, והפכו אותו לאמן טכנו מוערך ואחד מהתקליטנים האהובים בעולם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

Mayday - Wiggin

"1988, הטכנו האמריקאי בשלביו המלודיים בחסות מאסטר דריק מאיי. טראק שמעלה זיכרונות ילדות בלתי נשכחים מאשקלון. כאן הכל התחיל בשבילי".

George Morel - Let's groove

"אני לא חושב שיש דיג'י כלשהו בהיסטוריה שלא הושפע מג'ורג' מורל בדרך כלשהי. הקטע הזה יצא לאור ב-1993 ועדיין נשמע על-זמני, אחד הקטעים שגרמו לי להתאהב במהלכי סנייר ולחשוב גרוב, מאז ועד היום".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

Maurizio - M5 A Untitled

"התקליט הראשון שקניתי, זה היה ב-1995. תקופת המכאניות בשיאה ואף אחד לא עשה את זה טוב כמו מאוריציו. בחרתי את ה-M5, למרות שהסדרה של Maurizio לבייסיק צ'אנל היא קלאסיקה ואבן דרך משמעותית גדולה למינימל טכנו".

Los Hermanos - In Deeper Presence

"מתישהו בתחילת שנות האלפיים, חברי הטוב רולנדו, יחד עם מייק וחבורת סאבמארג' החליטו להקים את Los Hermanos קולקטיב אמנים מדטרויט. קשה לבחור קטע אחד של ההרכב הזה, כי אין ספק שלכל הקטלוג שלהם שמור מקום מיוחד בהיסטוריה האישית שלי ושל כלל המוזיקה האלקטרונית מדטרויט ובכלל".

Josh Wink & Lil' Louis - How's Your Evening So Far?

"אם אצטרך לבחור את הקטע שניגנתי הכי הרבה פעמים בעשרים השנים האחרונות, זה בטוח יהיה משהו מאת ג'וש ווינק. Oakish או הקטע שמופיע כאן, שהוא אחד המשפיעים והמשמעותיים בכיוון המוזיקלי שלי".

שלומי אבר הוא יוצר ותקליטן טכנו ישראלי, זוכה התואר אמן השנה על פי ביטפורט (2008) ומדורג במאה התקליטנים האהובים בעולם על פי DJ Mag, יופיע ביום החמישי הקרוב (28 באוגוסט) במועדון הברקפסט בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully