וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניל ופגי יאנג מתגרשים ומפסיקים את שיתוף הפעולה המוזיקלי

27.8.2014 / 10:03

לאחר 36 שנות נישואין, בהן גם עמדו ושרו זה לצד זו על במות, הזוג הוותיק מתגרש. על מנת שלא יישאר מקום לספק, שמה של פגי הוסר מהפרסומים להופעה הקרובה של יאנג

ניל יאנג, פגי יאנג. GettyImages
ניל ופגי יאנג, לפני שהוסר שמה מההרכב/GettyImages

מכה כפולה: מלבד העובדה שנאלץ לבטל את הופעתו בישראל והשאיר את כולנו עם ה-Crazy Horse ביוטיוב, ניל יאנג הגיש בקשה לגירושין מאשתו ב-36 השנים האחרונות ושותפתו המוזיקלית, פגי יאנג. העתירה לפירוק הנישואין הוגשה על ידי המוזיקאי בעיר מגוריהם, סן מטאו קליפורניה, בסוף השבוע האחרון.

בעשרים השנים האחרונות, ניל ופגי שיתפו פעולה גם מחוץ לחיי הנישואין, כשבשנת 1990 היא החלה לשמש כזמרת הרקע של יאנג. בנוסף, פגי היוותה השראה לכמה משירי האהבה היפים שכתב, ביניהם " Such a Woman", "Once an Angel" ו"Unknown Legend", בו הוא מתאר את סיפור ההיכרות שלהם.

מאז שנת 2007 פגי הוציאה שלושה אלבומי סולו, כשמדי פעם ניל ליווה אותה בגיטרה. בהשראת בנם, שנולד משותק בארבע גפיו וחולה בשיתוק מוחין, הם ייסדו בית ספר בשנת 1986, המחנך ילדים בעלי ליקויים פיזיים חמורים. מדי שנה, הם מגייסים עבור המוסד כספים בהופעה שנערכת בקליפורניה.

במסגרת סיבוב ההופעות הנוכחי של יאנג עם להקת הקרייזי הורס, הם היו אמורים להופיע בצפון קרוליינה ב-13 בספטמבר, אך נכון לרגע זה, שמה של פגי הוסר מההרכב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully