וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפתעה לסוף הקיץ: גבע אלון בסינגל ראשון בעברית

2.9.2014 / 9:29

"האלבומים האחרים היו כמו חזרות לקראת המופע המרכזי", כותב גבע אלון, שמשחרר היום לראשונה סינגל ראשון מתוך אלבום בעברית. האזינו לו

יח"צ - חד פעמי

לאחר שישה אלבומים (בהם ארבעה אלבומי סולו ושניים עם להקת הפלייניג בייבי), אלבום זהב, הופעות בכל העולם ויצירה בשפה האנגלית, גבע אלון מוציא את השיר "ים שקט" – סינגל בכורה מתוך אלבום עברי חדש. את המילים לשיר כתבו עמיר לב ואלון, שגם אחראי ללחן. הפקה מוזיקלית: עמיר לב.

גבע אלון: "הנה זה בא! אחרי חודשים של עבודה, אפשר סוף סוף לדבר על האלבום החדש שבדרך. בשבילי זאת היתה אולי התקופה הכי פורה ובונה שעברתי. היו לי שותפים נהדרים ומוכשרים לפרויקט והרגשתי שכולם בתוך העניין. עמיר לב הפיק איתי את האלבום. אבל מעבר לזה, הוא גם עבר איתי שבועות ארוכים לפני כן, שבהם ירדנו לעומקם של דברים, כתבנו יחד, צחקנו, טיילנו, אכלנו ולא פעם אחד משנינו אמר: 'איזה מזל שזאת העבודה שלנו'. לאורך כל הזמן הזה, התפתחה אצלי תחושה חדשה. משהו שלא הכרתי. אולי משהו ששכחתי שהיה בי. עשיתי כבר הרבה אלבומים, כל אחד מהם משקף נקודה בזמן בשבילי ואני מאד גאה בהם. אבל עכשיו אני מוצא את עצמי חושב שהם היו כמו חזרות לקראת המופע המרכזי ושהאלבום הזה הוא בעצם האלבום הראשון שאני עושה. כמו תסריט שמישהו כתב מראש ואני רק מטייל בתוכו בחוסר מודעות. הרבה מכם מכירים אותי הרבה זמן. במהלך השנים התקרבנו. אני באמת מתרגש להוציא אלבום בעברית. קראתי לו 'תהיי איתי'. אני מקווה שכולכם תהיו".

  • עוד באותו נושא:
  • גבע אלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully