וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סי לו גרין: "זה אונס רק אם הבחורה ערה"

2.9.2014 / 11:08

מנטור "דה וויס ארה"ב" לשעבר ניסה להסביר בטוויטר את עמדתו בנוגע לאונס לאחר גזר הדין במשפט שבו נחשד בסימום ואונס אישה בת 33. מאוחר יותר מחק גרין את חשבון הטוויטר שלו

סי לו גרין , Cee Lo Green. רקאנה,
זה אונס גם אם הבחורה ישנה/רקאנה

סי לו גרין מסתבך, פעם נוספת. ימים ספורים לאחר שעונש מאסר על תנאי נגזר על מנטור "דה וויס ארה"ב" לשעבר במשפט שבו נחשד בסימום ואונס אישה בת 33, ניסה גרין להסביר את עמדתו בנוגע לאונס.

"אם מישהו מעולף, הם לא איתך. אנשים שנאנסו זוכרים. אם ניסיתי ולא הצלחתי אבל האדם שניסיתי לאנוס אומר שכן הצלחתי, מה באמת קרה?", צייץ גרין בן ה-39 בתגובה לציוצי עוקבים. מאוחר יותר גרין מחק הן את סדרת הציוצים והן את חשבון הטוויטר שלו. לפני מחיקת חשבון הטוויטר, צייץ גרין התנצלות: "אני מתנצל שדבריי הוצאו מהקשרם, רק רציתי לסייע למעריציי שנפגעו מהתנהלותי בנושא. תמיכתם היא זו שסייעה לי להתמודד עם המצב. לעולם לא אתמוך בפגיעה כלשהי באישה".

בשנת 2012 הואשם גרין בהחדרת אקסטזי למשקה של אישה בת 33, שהתעוררה למחרת במיטתו. גרין הכחיש כי אנס את האישה וטען כי השניים קיימו יחסים בהסכמה. בשל העובדה שהאישה לא זכרה את אירועי אותו הלילה, בית המשפט גזר על גרין ביום שישי עונש מאסר על תנאי של שלוש שנים ו-45 ימים של עבודות שירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully