וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמונה שוב לא עוד: פיית’ נו מור חוזרים עם אלבום חדש

2.9.2014 / 20:42

להקת פיית' נו מור אמנם חזרה להופיע כבר ב-2009, ואף הופיעה בישראל באותה שנה, אבל עכשיו, לראשונה מזה 18 שנה חברי הלהקה חוזרים להקליט ביחד. אלבום חדש צפוי להגיע בתחילת 2015

חברי הרכב פיית' נו מור הכריזו היום שהם צפויים להוציא אלבום שביעי במרץ 2015, לראשונה מזה 18 שנה. בסיסט הלהקה ביל גולד פירט לרולינג סטון, "...הבנו שאנחנו חופשיים ממחויבויות הקשורות להקלטות. לא הופענו, יש לנו את השירים האלה שעבדנו עליהם ואנחנו חושבים שהם די מגניבים, למה שלא נעשה הוצאה לאור משל עצמנו ונתבע חזקה על העתיד שלנו, במובן מסוים?".

האלבום, שעדיין נטול שם, יציג בו את ההשפעות והניסיון של חברי הלהקה לאורך השנים, כך לדברי גולד. "אני חושב שמה שאנחנו עושים משקף את את הכיוונים שאליהם הלכנו מאז שעשינו את האלבום האחרון של פיית' נו מור… ואני חושב שיש חלקים מאוד רבי עוצמה וחלקים אחרים שיש בהם יותר 'חלל'. כל מה שאנחנו עושים, עם הכימיה בינינו, עם הדרך שבה אנחנו מנגנים, זה תמיד יישמע כמונו. זה פשוט מה שאנחנו עושים, מה שגורם לנו להרגיש טוב. נקווה שזה לא יגרום לנו להישמע כמו חבורה של גברים בני חמישים פלוס". כלומר, נקווה שזה יישמע כמו "מידלייף קרייסיס" ולא כמו משבר אמצע החיים.

הלהקה כבר ביצעה בהופעות בחודשים האחרונים את הסינגל הראשון מתוך האלבום, "Motherfucker", שצפוי לצאת בנובמבר הקרוב. אם לשפוט לפיו, רוח השטות שאפיינה אותם תכופות צפויה להפגין נוכחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully