וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצעד השנתי של גלגלצ: ריאיון עם שלומי שבן

16.9.2014 / 15:28

הוא טוחן חזרות, חורש בהופעות ומצפה לתינוק – אבל שום דבר לא יכול להכין את שלומי שבן למצעד הישראלי השנתי של גלגלצ, בו הוא מועמד לאיש השנה. איחלנו לחייל בהצלחה. צפו

עריכה: יותם וקס, צילום: דייב שחר

שנה הולכת, שנה באה, אבל שלומי שבן נשאר צוק איתן במרחב המחיה הסבוך של המוזיקה בישראל. רגע לפני מרחץ סיכומי השנה הבאים עלינו לטובה, צוות וואלה! תרבות יצא לפגוש את שבן בין חזרה לחזרה ולהכין אותו לרגע הגורלי ביותר – המצעד השנתי של גלגלצ, שחוזר אלינו שנה אחר שנה.

שבן, שמועמד בקטגוריית "איש השנה" במצעד האמור, תופס גם נציגות נכבדת של מועמדויות בקטגוריית "שיר השנה" עם שלושה זמירות מבית היוצר שלו - "איקאה", "לילה אחרון בלונדון" ושיר הנושא מתוך אלבומו האחרון, "תרגיל בהתעוררות" (ששבן שר במקור עם חווה אלברשטיין ומבצע בהופעות עם נגה ארז). את האלבום הפיקו מוזיקלית אסף תלמודי ותמיר מוסקט.

אז מה שלומו של השבן? איך הוא שומר על אנרגיות בין הופעה להופעה? האם הוא שרד את הנסיעה לאיקאה? האם אחרי שכתב שיר על קולקטיב הריהוט השוודי הוא יכתוב שיר גם על גלגלצ? האם המוזיקאי שהופך לאבא ישמור על ממוצע 7 השנים בין אלבום לאלבום? ובזכות מה יזכור את השנה הזאת? קליק אחד ותקבלו תשובות לכל הקושיות הבוערות הללו.


הופעות קרובות של שלומי שבן:
17.9 – שלומי שבן והקולקטיב, בארבי תל אביב (מופע עמידה)
11.10 – אמפי זאפה שוני
12.10 – היכל מצדה ( במסגרת פסטיבל התמר)
16.10 – זאפה הרצליה (מופע עמידה)


רוצים לזכות בשנה של הופעות חיות מתנת הזאפה? היכנסו, דרגו את המצעד ואולי תזכו

אוהבים את השבן? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully