וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מייקל ג’קסון בריאיון נדיר מ-1980 שהפך לסרטון אנימציה

17.9.2014 / 10:51

במסגרת סדרת ריאיונות אבודים עם אמנים שהופכים לקטעי אנימציה, רשת PBS שחררה ריאיון כזה עם מייקל ג'קסון מ-1980, שנתיים לפני שהתפוצץ בענק עם "Thriller" והפך למלך הפופ

PBS, רשת הטלוויזיה הציבורית בארה"ב, השיקה לפני כשנה פרויקט חדש שבמסגרתו הם שולים מהקלטות של עיתונאים ראיונות שטרם ראו אור עם אמנים ומפורסמים, מאיירים אותם באופן יצירתי ומעלים לערוץ הייעודי שלהם ביוטיוב. במסגרת הזו עלה אתמול (שלישי) פרק חדש הכולל ריאיון עם מייקל ג'קסון משנת 1980, הכולל גם את אחותו ג'נט בת ה-13.

ג'קסון היה כמובן מפורסם מאוד כבר בשלב הזה, אחרי שהיה ילד-כוכב שהצליח לעשות מעבר מוצלח לאמן בוגר, ובעיקר לנוכח האלבום הקלאסי "Off the Wall" שיצא שנה קודם לכן, אבל עדיין עמד לפני השנים המכוננות שיהפכו אותו למלך הפופ ואת Thriller לאלבום הנמכר ביותר בכל הזמנים. בריאיון מתאר ג'קסון בין היתר עד כמה הוא פרפקציוניסט, מדבר על חוסר חיבתו למיתוג ז'אנרי ומספר על הפגישה שלו עם קווינסי ג'ונס, המפיק האגדי שאיתו עבד על האלבום הקודם ועוד עתיד לשתף איתו פעולה בהמשך.

בשלב מסוים בריאיון, בשביל השעשוע שבעניין, ביקש מייקל מהמראיין להפנות אליו את השאלות דרך ג'נט, כלומר לשאול אותה כדי שתשאל את מייקל ואז תקבל תשובה, כמו במשחק טלפון שבור. האנימציה בקטע הזה, כמו ביתר הריאיון, חיננית ומקורית. צפו והאזינו למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully