וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה הוא הקורבן": מכתב פתוח מצעירה נכה לקניה ווסט

18.9.2014 / 11:41

"מי לא היה שולח את אנשי האבטחה שלו אל באי ההופעה העבריינים כדי לוודא את מצב הנכות שלהם?". מכתב נזעם שכתבה צעירה נכה לקניה ווסט בעקבות התקרית באוסטרליה

קנייה ווסט. GettyImages
מר ווסט הנעלה/GettyImages

כותבת האפינגטון פוסט הרשדה רג'אני, המכנה את עצמה 'ניצולת שבץ צעירה', פירסמה מכתב פתוח המיועד לקניה ווסט בעקבות התקרית שבמסגרתה הורה לשני מעריצים לעמוד על רגליהם במהלך הופעה שלו באוסטרליה, אלא שהאחד היה ילד המרותק לכיסא גלגלים ולשני רגל תותבת. ווסט לא התעצל, עצר את ההופעה ושלח את אנשי הביטחון שלו לוודא שהם אכן נכים.

במכתבה רווי הסרקזם כותבת רג'אני: "מר ווסט הנעלה. רציתי להודות לך בכנות, מקרב לבי, על האופי החזק שהפגנת בהופעה שלך בסידני. אתה פרפורמר מושלם שפשוט נאלץ להעמיד במקום את המעריצים העצלים ונטולי ההערכה האלה… כלומר, מי לא היה שולח את אנשי האבטחה שלו אל באי ההופעה העבריינים כדי לוודא את מצב הנכות שלהם? כפי שהצהרתם אתה ואשתך, זוהי רק קטסטרופה שנוצרה על ידי התקשורת... עלבונך נטול המבוכה הפך שני אנשים לקרבן, אבל הרי ברור, אתה הוא הקרבן בכל הסיפור!"

רג'אני ממשיכה וכותבת, "הרשה לי לנסות זווית אחרת. כאשר שני המעריצים האלה סירבו לעמוד עבור אחת מהופעותיך מרעידות-האדמה ומעיפות-המוח, הם ויתרו על זכות האדם שלהם לקבל יחס מכובד - למי איכפת אם הם לא יכולים לעמוד מבחינה פיזית. כלומר, המחשת בגישה שלך ובתגובת המעריצים בווידאו שאנשים על כיסא גלגלים וכאלה ש'מקבלים יחס מיוחד בחניה ושיט' הם ללא ספק דברים שיש לצחוק או להתבדח עליהם".

את מכתבה חותמת רג'אני בהצהרה, "דרך אגב, אני על כיסא גלגלים, ולמרות שאני מסוגלת לעמוד, לא הייתי מבזבזת חצי נשימת אנרגיה כדי לעמוד בשבילך". ואחרי שחתמה הוסיפה עצה בהערצת אגב: "תתנצל. תרומה נדיבה לצדקה של בעלי מוגבלויות על פי בחירתך היא דבר שניתן לצפות לו ברגע שתוכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully