וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמה זה דיווה בריבוע? ארית'ה פרנקלין מחדשת את אדל

29.9.2014 / 11:35

מלכת הסול מוציאה אלבום קאברים חדש שבו היא חולקת כבוד לדיוות הגדולות, בהן צ'אקה קאן, שינייד או'קונור ואדל. האזינו לסינגל הראשון מתוכו, חידוש ל-"Rolling In The Deep"

ארית’ה פרנקלין, המלכה הבלתי מעורערת של הסול, תוציא באוקטובר הקרוב אלבום חדש בשם "Aretha Franklin Sings the Great Diva Classics", שבו תחלוק כבוד - סליחה: כ-ב-ו-ד - לכמה מהזמרות הגדולות של הפופ ותבצע גרסאות כיסוי ללהיטיהן, בהפקה של אישים כמו המפיק האגדי בייביפייס (טוני ברקסטון, ברברה סטרייסנד) ואנדרה 3000 מאאוטקסט. בין השירים באלבום יופיעו גם "Nothing Compares 2 U" שהתפרסם בביצוע של שינייד או'קונור, "Midnight Train to Georgia" של גלאדיס נייט, "People" של ברברה סטרייסנד מתוך "מצחיקונת", "At Last" של אטה ג'יימס ו-"I'm Every Woman" של צ'אקה קאן (שהתפרסם גם בתחילת שנות התשעים עם וויטני יוסטון).

הסינגל הראשון מתוך האלבום יוצא היום, קאבר לדיווה הכי צעירה מתוך הרשימה המכובדת הזו, אדל, וללהיט המטורף שלה "Rolling In The Deep". בין לבין ארית'ה שוזרת שם גם את "Ain't no Mountain High Enough" של מרווין גיי ותמי טארל (וגם של הסופרימס בשלב מאוחר יותר). הלילה היא גם תופיע איתו בתוכנית הלייט נייט של דיוויד לטרמן. האזינו לביצוע שלה למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully