וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאן קיל מון בדרך לישראל

6.10.2014 / 9:24

מארק קוזלק חוזר לישראל בפעם השלישית ותחת הפרויקט Sun Kil Moon. המוזיקאי יגיע בהרכב מלא בדצמבר הקרוב וכרטיסים במכירה מוקדמת יעלו 149 ש"ח

סאן קיל מון, מארק קוזלק. GettyImages
שוב איתנו. סאן קיל מון/GettyImages

חששתם שהקיץ האחרון יצליח לעצור את גל הופעות החורף? הבשורות הבאות יעידו אחרת: ב-6 בדצמבר יגיע לישראל מארק קוזלק, והפעם תחת השם Sun Kil Moon. זה יהיה ביקורו השלישי של המוזיקאי בישראל, שכזכור קיים שתי הופעות סולו בתל אביב, בשנת 2012 ובשנת 2013. כרטיסים למופע של סאן קיל מון יעמדו על 149 ש"ח במכירה מוקדמת ו-169 ש"ח בקופות.

סאן קיל מון באלבום פורץ דרך

בשנה האחרונה הוציא קוזלק את האלבום "Benji" האקוסטי וזכה לתשבוחות רבות ממגזיני מוזיקה נחשבים (גם אצלנו!). קוזלק, בין היתר סולן וגיטריסט ה-Red House Painters, התחיל להקליט חומרים חדשים תחת השם סאן קיל מון עם חברי הלהקה ג'רי וסל (בס) ואנטוני קוטסוס (תופים). האלבום "Ghosts of the Great Highway " יצא ב-2003 והגיע למקום ה-1 במצעד תחנות הקולג' בארצות הברית. האלבום השני "Tiny Cities" מ-2005 הורכב במלואו מגרסאות כיסוי לשירים של Modest Mouse.

בשנת 2008 יצא האלבום השלישי, "April", שהוקלט עם הבסיסט והגיטריסט ג'וף סטנפילד, שחבר לקוזלק וקוטסוס. באלבום זה התארחו וויל אולדהם (Bonnie Price Billy) ובן גיבארד. "Admiral Fell Promises", האלבום הרביעי של הפרויקט מ-2010, הוקלט על ידי קוזלק לבדו. הוא המשיך להקליט בעצמו גם את "Among the Leaves" שיצא בשנת 2012.

על הפקת המופע בישראל אחראית המון ווליום, חברת הבוקינג המייצגת אמנים מובילים ברוק הישראלי. מזה כמה שנים מייבאת המון ווליום מופעים בינלאומיים כמו The Fall ו-The Jesus and Mary Chain, Mojave3 ועוד.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully