וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להקת רפובליקה תופיע בישראל

19.10.2014 / 12:30

הלהקה שפרצה במהלך שנות התשעים וסחפה את ההמונים עם שני להיטים בלתי נשכחים, תופיע לראשונה במועדון הבארבי בתל אביב ב-11 בדצמבר. כמה יעלו הכרטיסים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

להקת הרוק הבריטית רפובליקה, שנוסדה בשנת 1994 ושיגרה לעולם להיטים כמו "Ready to Go", ו-"Drop Dead Gorgeous", תופיע לראשונה בישראל ב-11 בדצמבר במועדון הבארבי בתל אביב. חברי הלהקה כוללים את סמנת'ה ספראקלינג (Saffron), טים דורני, ג'וני מייל, וקונור לורנס. מחירי הכרטיסים יעמדו על 139 ¤ במכירה המוקדמת.

אלבום הבכורה של הלהקה, "Republica", יצא בשנת 1996 והגיע למקום ה-4 במצעדי האלבומים האנגליים. הסינגל "Ready To Go" הגיע למקום ה-13, והסינגל "Drop Dead Gorgeous" למקום ה-7. בתקופת האלבום הראשון שיתפה פעולה סולנית ההרכב עם להקות אלקטרוניות והרכבי רוק אחרים ואף תרמה את קולה באלבומם השלישי והמדובר ביותר של הפרודיג'י בסינגל Fuel My Fire ובדואט הפותח את אוסף הלהיטים של The Cure.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

הלהקה יצאה לפגרה ב-2001 וב-2008 הלהקה התאחדה בלונדון וניגנה את להיטיה בפני קהל משולהב. זמן קצר לאחר מכן שוחרר רמיקס לסינגל " Ready to Go" שהגיע למקום ה-1 במצעד הסינגלים האנגלי, מה שהוביל לסיבוב הופעות עולמי שנמשך עד היום.

על ההפקה אחראים המפיק יונתן ליפיץ [Yellow Brick] בשיתוף קבוצת טובי וייבז וליין המסיבות BigMouth של הדיג'יים אלינורה שקרסיוגלו וגיל מאורר, אשר יתקלטו לפני ואחרי ההופעה, כחלק מחגיגות ארבע שנים לפעילות הליין.

  • עוד באותו נושא:
  • רפובליקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully