וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליפ אנימציה ל"כל הדברים היפים באמת" של דניאלה ספקטור

17.12.2014 / 1:00

"כל הדברים היפים באמת" הוא קליפ האנימציה של דניאלה ספקטור, שיצרו דפנה אנגלנדר ורפי יניגר. "השיר הזה היה האחרון שעבדנו עליו באלבום", מספרת ספקטור

בימוי ואנימציה דפנה אנגלנדר ורפי יניגר

דניאלה ספקטור משחררת את הקליפ לשיר הנושא מתוך האלבום החדש, "כל הדברים היפים באמת", פרי עבודתם של היוצרים דפנה אנגלנדר ורפי יניגר.

"השיר הזה היה האחרון שעבדנו עליו באלבום, והוא מחזיק את התהליך של האלבום וכל התהליכים כולם בדרך ליצירת משהו יקר ללבך", אומרת דניאלה ספקור לוואלה! תרבות.

במה שונה דניאלה של "Cut it Out" מדניאלה של "כל הדברים היפים באמת"?

"קאט איט אאוט הוא בצבעים חזקים, דרמה רגשית שאינה רואה מימינה ומשמאלה. שורפת ובלתי אפשרית. כל הדברים היפים באמת זה תמונות סטילס מהחיים. דוקומנטרי. זה פשוט יותר מעניין אותי כרגע. לספר את הסיפורים שחבויים בתוך חיי היום יום. במפגשים עם אנשים, בבחירות שעושים בלי לשים לב. בזיכרונות שעולים פתאום. בתקוות שאנחנו מחזיקים כמו תעודת ביטוח. יש מלא דרמה בתוך בשגרתי. היא פשוט הרבה יותר שקטה".

זה לא אלבום להיטים (אולי מלבד "לוויתן"). זו הצהרה מבחינתך?

"גם האלבום הראשון לא היה אלבום להיטים מבחינתי. להיטים זה משהו שקשה לי לצפות או להגדיר אותו. אני יודעת אילו שירים עושים לי את זה. מרגשים אותי. מרגישים לי מדויקים או עושים לי חשק לשמוע אותם שוב. גם באלבום החדש יש כמה וכמה שירים כאלה".

עד כה הוא התקבל יפה. מה השלב הבא?

"יש מופע חדש, עם הרכב רחב (רן יעקובוביץ' תופים, דן קרפמן בס, דניאל שוהם גיטרות ועינב ג'קסון כהן קלידים) שירים מהאלבום החדש וגם מהראשון והשני. יש הופעות צפויות בצוללת בירושלים בחלוץ בבאר שבע ובבארבי בתל אביב שוב, עם אורחים שאני מחכה להם ועיבודים חדשים. ובשקט אומר, יש גם כמה שירים חדשים חדשים שכבר בא לי להקליט. אז התכנית היא להמשיך לעשות את מה שאני עושה בתקווה להגיע למחוזות יצירתיים חדשים ויחד עם זאת לקהל חדש ומקומות שעוד לא היינו בהם".

תתארי את הרגע בו הקשבתם, בן (ספקטור) ואת, לאלבום הגמור במלואו.

"אני ובן לא הקשבנו לאלבום יחד כשסיימנו. בן מקשיב לעבודה מוגמרת על האופניים כשהוא טס בעיר מהבית לסטודיו ובחזרה. אני מקשיבה דווקא כשאני יוצאת מהעיר, באוטו. לבד. כדי לשמוע באמת מוזיקה, לפרטים שלה, אני צריכה להיות באינטימיות מלאה איתה. לבד לגמרי. אני חושבת שגם בן ככה".

הופעות קרובות:

20.12 - גלובל בר כפר סבא
23.12 - חנוכת בית, פרדס חנה
2.1 - חמדת ימים
7.1 - החלוץ 33 ב"ש
10.1 - צוללת צהובה, י-ם
24.1 - הפרה
27.1 - שאנן בר, חיפה
18.2 - בארבי, להקה
5.3 - דילן בר, קיבוץ אילון
12.3 - NG, כרמיאל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully