וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה עושה היסטוריה וכסף, לא בהכרח בסדר הזה

ריהאנה עושה היסטוריה מסיבה פשוטה מאוד: היא המוזיקאית היחידה שיכולה להוציא באותו השבוע גם סרט אנימציה לילדים וגם סינגל בוטה למבוגרים. וגם להיות הפרזנטורית השחורה הראשונה של דיור. קורה. צפו בהמלצה היומית, BBHMM

צילום מסך

שלום לכם שועלי תרבות!

היום רביעי וזאת כמובן הזדמנות מצוינת לדבר על אישה שמצליחה שוב ושוב לעשות את הלא ייאמן - ריהאנה. ליתר דיוק, אם יש היום מישהי שיכולה להוציא באותו השבוע סרט לילדים ושיר עם מילים כל כך מלוכלכות שרובו מצונזר, זאת ככל הנראה רק היא.

כפי שבטח כבר שמעתם, ריהאנה מדבבת בסרט האנימציה "בית" לצד אושיות כמו ג'ניפר לופז וג'ים פרסונס. הסרט מביא את סיפורם של חייזרים מגושמים ואופטימיים שפולשים לכדור הארץ ועוזרים לילדה אחת קטנה למצוא את אמא שלה, בעוד היא עוזרת להם להתמצא במרחב. למקרה שתהיתם, הסרט מנפץ קופות בארה"ב ובסוף השבוע הראשון להקרנתו גרף יותר מ-53 מיליון דולרים.

ובהמשך ישיר לכך, הסינגל החדש של רירי שנקרא "Bitch Better Have My Money", עדיין לא הספיק להתרגל לאוויר העולם וכבר התמקם לו במקום הראשון בטבלת האייטיונז של 20 מדינות שונות, כולל ארה"ב, ברזיל וצרפת, מה שאומר שהמעריצים של ריהאנה בהחלט התגעגעו. השבוע היא גם הופיעה עם הסינגל החדש לראשונה וזה כלל (הרי) מגפיים ירוקים של ורסצ'ה והרבה מצב רוח טוב. אתם מוזמנים ללכת לסרט "בית" בזמן שאתם מחכים לאלבום המלא של ריהאנה. מה שמזכיר לנו, איך הוא עדיין לא הודלף לרשת?

ריהאנה מדבבת ב"בבית" ומתכוננת לאלבום חדש

ביץ' בטר הב יור מאני? ספרו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully