וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל גולן על השדרן אליקו: "דבריו שקריים וחסרי אינטליגנציה"

9.11.2015 / 16:58

בעקבות דברי אליקו לוואלה! תרבות כי גולן "מבין את הטעות שעשה, לנסות להכריח אותי להשמיע זמרת שאני לא מאמין בה", גולן תוקף חזרה: "הכפשות חסרות אמת. התוכנית שלו ירודה"

צילום: אבי כהן, עריכה: רן צימט

(בסרטון: אייל גולן במחווה לאריק איינשטיין)

seperator

עימות נוסף בין הזמר אייל גולן לשדרן הרדיו אלי כהן (אליקו), המגיש את התוכנית "ערב ים תיכוני" ברדיו לב המדינה. הקרב הפומבי החדש החל עם פרסום ריאיון עם אליקו ובו ביקורת נוקבת על גולן, בסוף השבוע האחרון בוואלה! תרבות. בריאיון צויין בפני אליקו כי הוא ממעט מאוד להשמיע את שיריו של אייל גולן, ועם זאת מרבה להשמיע את שיריה של נסרין קדרי, למרות שאייל גולן מייצג אותה ועל אף היותה זוכת התכנית "אייל גולן קורא לך".

אליקו לא חשש לומר את אשר על לבו: "אני מאוד אוהב את נסרין ואני חושב שאני בין השדרנים שהכי משמיעים אותה. אני משמיע את מה שאני אוהב ולא עושה הקשר בין הזמרת לבין מי שמייצג אותה. אייל היום מבין את הטעות שעשה אז - להיות זמר שמחתים עוד זמרים, ולהתקשר אליי ולנסות להכריח אותי להשמיע משהו שאני לא מאמין בו. זה לא יקרה. זה לא קרה. הוא חשב שהוא יכול להגיד לי מה להשמיע, את הזמרים שהוא מחתים. זמרת שהוא החתים בזמנו, אני לא עפתי ממנה, ולא השמעתי אותה. וזה לא משנה אם היא זמרת של אייל. אני משמיע את מה שאני אוהב. עם זה אני באתי. זאת היתה הטעות, ומשם הכל התחיל. היום הוא בטוח מבין את הטעות שלו ועוד כל מיני טעויות אחרות".

לאחר שנאמר לו כי היום אייל גולן לא מקבל יחס מועדף אצלו, בלשון המעטה, אמר אליקו: "בשבילי אין זה מעל זה, וההוא מעל ההוא. יש שבוע שבו אייל גולן יושמע פעם אחת, יש שבוע שבו הוא יושמע פעמיים. התוכנית לא מתעסקת בכמה פעמים משמיעים את אייל גולן. יותר מרגש אותי לשדר את הדור הצעיר".

בתגובה לדבריו של אליקו לוואלה תרבות, כתב גולן בעמוד הפייסבוק שלו אמש (ראשון): "חברים יקרים, ברצוני להבהיר את עמדתי לכל המתרחש, בימים האחרונים ולתת מענה, לכל ההכפשות הנמוכות וחסרות תוכן ואמת, שמעלים נגדי ונגד האומנים המיוצגים בחברת ליאם ע"י שדרן הרדיו אליקו. לצערי בראיון שנערך לאחרונה נאמרו דברים שקריים וחסרי אינטליגנציה. מעולם לא פניתי לאליקו או לתחנת הרדיו שבה הוא משדר בפנייה כזו או אחרת ובטח שלא ביקשתי להשמיע זמרים, אשר מיוצגים ע"י ליאם הפקות בתוכניתו. אף הגדלתי לעשות וביקשתי שאת שיריי לא ישמיע. לדעתי האישית מדובר בתוכנית ירודה, אשר איננה הולמת את רמת המאזינים ואף מזלזלת בהם ע"י פרובוקציות וחוסר מקצועיות".

כעת, בתגובה לתגובה, אומר אליקו לוואלה! תרבות: "אני שמח לקבל את פרס תוכנית הרדיו הטובה ביותר בישראל, למורת רוחם של בני פרץ ואייל גולן, אשר ציפו ששדר הרדיו אותו הם מייצגים, ירון אילן, יזכה בפרס, ומאז צווחים כהרגלם. כמובן מודה למאות אלפי המאזינים שבחרו ב'ערב ים תיכוני' לתכנית המובילה ברדיו הישראלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אליקו: "בני פרץ ואייל גולן צווחים כהרגלם"./מערכת וואלה!, צילום מסך

תחילת הסכסוך בנובמבר 2011, כאשר גולן גילה שברדיו "לב המדינה" לא משדרים שירים של הזמרות שהוא טיפח, מורן מזור ועדן אמזלג, שזכו בתוכניתו שהגיש בעבר בערוץ 24, "אייל גולן קורא לך". גולן כעס, ודרש מרדיו "לב המדינה" לא לשדר יותר את שיריו. בתגובה לכך, אליקו שלח לגולן ארגז עם כל האלבומים שלו, בצירוף בלון עליו כתוב: "סוף כל בלון להתפוצץ". עלתה טענה כי הסכסוך נגרם בגלל שגולן סירב שהופעתו תשודר בתוכניתו של אליקו, ובעקבות כך השדרן הוריד משמעותית את כמות ההשמעות של גולן בתוכניתו. בהמשך העימות ביניהם, רדיו "לב המדינה" העביר בשידור חי את הופעתו של דודו אהרון מהאנגר 11 בתל אביב, וכאשר עלה גולן לשיר עם אהרון באחד השירים עברו אנשי הרדיו לשדר פרסומות.

עוד באותו נושא

לא מוחא כפיים למירי רגב: שדרן הרדיו אליקו יורה לכל הכיוונים

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully