וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדג נחש ואהוד בנאי מדברים על "רעדה האדמה"

10.1.2016 / 7:33

"רעדה האדמה" הוא שיר משותף לאהוד בנאי והרכב הדג נחש במסגרת הפרויקט "שותפים בעם". צפו בהם מדברים על שיתוף הפעולה המיוחד שהוליד את השיר

צילום ועריכה: ג'גו

"שותפים בעם" הוא פרויקט חדש של חברי הדג נחש במסגרתו חברי ההרכב מעבירים את המיקרופון לאמנים שהם אוהבים. הרעיון שהתבשל במוח חברי הלהקה כבר מספר שנים, היה להזמין אמנים שהם אוהבים ומעריכים למעין מסיבה מוזיקלית. ב"רעדה האדמה", השיר הראשון מתוך הפרויקט, חברי הדג נחש מעבירים את המיקרופון לאהוד בנאי.

"מה אפשר לומר? אף פעם לא יצא לנו לעבוד עם אהוד בנאי לפני כן ואיזה תענוג שזה היה! גיא הביא סקיצה ראשונית פלוס רעיון כללי ומנקודה זו השיר כמעט וכתב את עצמו. כל משפט שאהוד מוציא מהפה נשמע כאילו הוא היה שם שנים. אפילו כשהוא אומר "ערב טוב מה שלומכם" יש לזה סאונד של נכס צאן ברזל, שלא לדבר על משפט כמו "במעלית אל הרופא - הזמן עוצר הזמן קופא". היה וייבז!", אומרים חברי הלהקה.

"את הדג נחש אני מכיר ומוקיר המון שנים יצא לנו להיפגש בסיבוב פה ושם, אבל אף פעם לא ממש עשינו משהו יחד, אני בדרך כלל כותב לבד ופתאום אני בתוך קבוצה, שיש מין אנרגיה כזו של יצירתיות מתפרצת כזו. זו להקה שנראה לי שהאגו טריפ שם זה לא העניין שלה זה לא מישהו שם אומר אני עכשיו בפרונט, זו להקה שתמיד עושה ניסיונות ותמיד מעיזה ותמיד מעניינת במה שהיא עושה, אז זה לא כל כך הפתיע אותי. מה שהפתיע אותי זה לראות את הכוורת הזו של החבורה הזאת שעובדת ולהיות פתאום חלק מזה ובאופן ממש לא יאומן אני חושב שתוך שלוש שעות היה שיר", מספר אהוד בנאי.

הדג נחש תופיע ב-22 בינואר, יום שישי, בבארבי תל אביב. אורחים מיוחדים: יצחק קלפטר, יוסי פיין, פלד, ספי ציזלין, גליה ירון ופאדל קנדיל.

האזינו לשיר:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully