וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב ביחד: אהוד בנאי וכנסיית השכל יוצאים לסיבוב הופעות משותף

10.2.2016 / 7:20

16 שנים לאחר שהופיעו ביחד על הבמה, אהוד בנאי וכנסיית השכל מאחדים כוחות לארבע הופעות חדשות. "החיבור טבעי לגמרי", אומר בנאי

בימוי : שחר בארי, צילום: ינון סלוצקי ושי אשרי, עריכה: שי אשרי

כנסיית השכל ואהוד בנאי יוצאים לסיבוב הופעות קצר בן ארבע הופעות. הסיבוב יתחיל בשתי הופעות במועדון בארבי וימשיך בשתי הופעות תחת כיפת השמיים באמפי שוני.

בשנת 2000 קיימו בנאי וכנסיית השכל סיבוב הופעות קצר שהשאיר טעם טוב וגעגוע שצף בכל הזדמנות בה נפגשו. אחרי בקשות רבות לשיתוף פעולה, נוצרה עכשיו ההזדמנות וכעת הם מאחדים כוחות למופע שכולו משותף, בו השירים שלהם מתחברים למופע הומוגני והרמוני אחד.

"בשנת 2000 נפגשנו לסיבוב של כמעט שנה, היתה שם הרבה תשוקה, קסם, רוח ואנרגיה טובה, החיבור בינינו היה טבעי לגמרי, 16 השנים שעברו הביאו געגוע לעשות שוב סיבוב משותף כזה. אני מרגיש שיש משהו משותף במקורות המוזיקליים שלנו, אני עם השילוב של המקצב הפרסי ורוק בריטי פוגש את המקצב המרוקאי עם השפעות של רוקנרול מערבי. כנסיית השכל זו להקה שחודרת ללב, חבורה אמיתית, להקה אמיתית", אומר בנאי.

"הפעם הראשונה שהכרנו היתה בפסטיבל השלום בשדרות אי שם בשנות ה-80, באנו לראות הופעה של אהוד והפליטים. זו הופעה שהשפיעה עלינו מאוד וגרמה לנו לרצות להקים להקה. האירוח הראשון היה במופע ההשקה שלנו לאלבום "רוץ ילד" ומשם הכל התחבר. הסיבוב המשותף בשנת 2000 היה חוויה מדהימה מוזיקלית ואישית והזכרונות הטובים ממנו הובילו לרצון המשותף להתחבר שוב. אהוד הוא אמן יחיד מסוגו והוא מהלך קסם על הקהל. בזמן אחר, היינו יכולים בצורה אורגנית וטבעית עבורנו. לגמרי להקים להקה ביחד", מוסרים בכנסיית השכל.

מועדי הופעות:

13-14 באפריל, בארבי, תל אביב.
25-26 באפריל, זאפה אמפי שוני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully