וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אהוד בנאי, משינה, פורטיסחרוף, מוניקה סקס ונוספים מציינים 25 שנים למותו של יוסי אלפנט

1.8.2016 / 7:00

השנה מציינים 25 שנים למותו של המוזיקאי יוסי אלפנט עם שני ערבים רצופים, שהראשון שבהם יוקדש לשיריו כיוצר ומפיק מוזיקלי והשני ללהקה רטורית. בנוסף יושק גם תקליט ויניל כפול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כבר 25 שנה. יוסי אלפנט ז"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

אירוע ההצדעה המסורתי לגיטריסט והמפיק האגדי יוסי אלפנט יציין הפעם 25 שנים למותו, עם שני ערבי מופעים בהשתתפות החברים שזכו לאלפנט עוד בחייו, ואלו שלקחו אותו ללבם אחרי מותו. במופעים יושקו תקליטי ויניל בהוצאה מיוחדת של יוסי אלפנט ולהקה רטורית.

יוסי אלפנט, אגדה מוזיקלית בחייו ובמותו, לקה בדום לב על במת הלוגוס בשנת 1991 והוא בן 32 בלבד. בחייו הקצרים הספיק להטביע חותם משמעותי על עולם המוזיקה המקומי ולהשאיר אחריו מורשת מוזיקלית מפוארת. כבר 25 שנים שדור המוזיקאים שגדלו על ברכיו זוכרים את אלפנט ומנגנים את חייו.

שני ערבים יוקדשו לעבודתו של יוסי אלפנט כגיטריסט, יוצר ומפיק מוזיקלי ועם להקתו, "להקה רטורית". בערב הראשון, 7 בספטמבר ינגנו מיכה שטרית, אייל אבן צור, ארז לב ארי, טייני פינגרס, טל פוגל, מאיה בלזיצמן, מוניקה סקס, נקמת הטרקטור, ערן צור ושי צברי. בערב השני, 8 בספטמבר יופיעו אהוד בנאי, אסף אמדורסקי, ברי סחרוף, הילה רוח, משינה, רייסקינדר, רם אוריון, רמי פורטיס ושני פלג.

להקת הבית שתלווה את המופע הכפול היא חיה מילר, שמשמשת כ"דבק" מושלם בחיבור בין הדור החדש והבועט שממשיך את מורשתו של אלפנט, לבין הרוקרים הוותיקים של תעשיית המוזיקה הישראלית.

כרטיס למופע אחד יעלה 125 ש"ח, כרטיס משולב לשניהם יעלה 250 ש"ח. ניתן לרכוש באתר הבארבי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully